Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malle_meid schreef:Heeft de vermoeidheid echt alleen met deze persoon te maken die haar energie leegslurpt? Wat als ze deze persoon een week (of langer) niet ziet, heeft ze die vermoeidheid dan niet? Vermoeidheid kan natuurlijk door ontelbaar veel andere (lichamelijke) zaken worden veroorzaakt.
kiki1976 schreef:Malle_meid schreef:Heeft de vermoeidheid echt alleen met deze persoon te maken die haar energie leegslurpt? Wat als ze deze persoon een week (of langer) niet ziet, heeft ze die vermoeidheid dan niet? Vermoeidheid kan natuurlijk door ontelbaar veel andere (lichamelijke) zaken worden veroorzaakt.
Ze ziet degene gemiddeld 5 dagen per week en er is nog geen periode geweest dat ze degene geen week of langer niet heeft gezien
verootjoo schreef:In welke zin vreet diegene energie?
Gaat hij over haar grenzen? Is hij druk? Dringt hij zich aan haar op?
kiki1976 schreef:Malle_meid schreef:Heeft de vermoeidheid echt alleen met deze persoon te maken die haar energie leegslurpt? Wat als ze deze persoon een week (of langer) niet ziet, heeft ze die vermoeidheid dan niet? Vermoeidheid kan natuurlijk door ontelbaar veel andere (lichamelijke) zaken worden veroorzaakt.
Ze ziet degene gemiddeld 5 dagen per week en er is nog geen periode geweest dat ze degene geen week of langer niet heeft gezien
DuoPenotti schreef:Voor mij werkt het wel om bewust een glazen stolp om mij heen te plaatsen.
De energie van die ander komt er niet in, mijn energie gaat er niet uit.
Zij blijft op afstand van mij door dat glas.
Maar dit heb ik toen geleerd via reiki. Misschien is dat een optie?
kiki1976 schreef:verootjoo schreef:In welke zin vreet diegene energie?
Gaat hij over haar grenzen? Is hij druk? Dringt hij zich aan haar op?
Bij wijze van spreken dat degene haar als powerbank gebruikt om zijn/haar eigen accu op te laden (enkel dan draadloos). Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
DP, thnx voor de tip
verootjoo schreef:DuoPenotti schreef:Voor mij werkt het wel om bewust een glazen stolp om mij heen te plaatsen.
De energie van die ander komt er niet in, mijn energie gaat er niet uit.
Zij blijft op afstand van mij door dat glas.
Maar dit heb ik toen geleerd via reiki. Misschien is dat een optie?
Ik heb dit dus ook gedaan maar hier later wel problemen mee gekregen.
Op een gegeven moment had ik dit onbewust altijd maar dan kom je ook niet echt in contact met anderen die je wel wilt. Energie uitwisselen wil je bv wel met mensen waar je van houdt en waar je wel wat aan hebt.
Humpiedumpie schreef:Ik vermoed dat je dochter nog vrij jong is?
Mij is ook altijd verteld je hiervoor af te sluiten. Visualiseer een ei om je heen en dat soort dingen. Echter heb ik ervaren dat ik, door dit te doen, afgesloten leef. Waar ik niet perse beter van ben geworden. Of mensen vermijden, vond ik zelf wel een goede optie![]()
Nu leer ik (met yoga) juist bij mezelf te blijven en hetgeen dat van een ander is niet persoonlijk te maken. Het is een weg om de juiste manier te vinden die voor jou(w dochter) werkt.
Hopelijk vindt ze die, het kan behoorlijk lastig zijn
kiki1976 schreef:Die (de persoon die haar energie opslurpt, J2) staat er niet voor open, ziet dat als onmogelijke onzin
Citaat:ja ze is er zich bewust van en baalt van zichzelf dat ze het niet geblokkeerd krijgt. Daarom zoekt ze handvaten, hoe het te blokkeren.