Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Boodschappentas op wieltjes, dan kan je tenminste genoeg meenemen. Rugzak wil je geen echt zware dingen in hebben en afhankelijk van waar de problemen in je rechterarm beginnen is rugzak lastiger tot gewoon niet mogelijk.
Telpeva schreef:tamary schreef:Boodschappentas op wieltjes, dan kan je tenminste genoeg meenemen. Rugzak wil je geen echt zware dingen in hebben en afhankelijk van waar de problemen in je rechterarm beginnen is rugzak lastiger tot gewoon niet mogelijk.
Daar zeg je wat he... Ik ben het meteen gaan proberen met een oude rugtas die ik nog had liggen, om doen was geen probleem maar mijn god de pijn
Het wordt dus sowieso een trolley... De rugtas die ik nog had liggen is namelijk een zeer ergonomische ouderwetse kipling rugtas, als dat al niet te verdragen is dan is denk ik niks te verdragen. De druk van de schouderband is al te veel. Jeetje ik ben er een beetje emotioneel onder, die oude rugtas daar ben ik verliefd op, die ging vroeger altijd elke vakantie mee... het idee dat ik hem misschien niet meer zal kunnen dragen dat vind ik erg.
Klinkt herkenbaar FV_whisper, ik heb dat ook. Op goede dagen kan ik met mijn slechte hand/arm mijn kop koffie dragen, op slechte dagen kan ik nog geen pen beet houden.
Boodschappen thuis laten bezorgen doe ik aldat maakt echter ook dat ik nog meer thuis zit en minder buiten kom, nog minder beweeg op een dag, en ik heb eigenlijk juist aangeraden gekregen om dat wat meer op te pakken.
Wat posten jullie snel! (bedankt voor alle tips) ik typ zo langzaam (jullie snappen wel dat typen ook niet meer zo goed gaat denk ik
) en ik kom er bijna niet tussen. Lief van jullie! Ik ga zo nog wat vragen typen over trolleys maar dat zal even duren voordat ik dat getypt heb, maar deze antwoorden wou ik alvast even geven
Femke_Tweety schreef:Gewoon zo'n trolley/karretje.
Is voor je lijf het beste.
En dan zorg je zelf dat ie niet truttig/oubollig is.
Maak er een death-metal printje op, voor mijn part een fietsbel in de vorm van een schedel, handvol buttons en pins erop.
En de wielen geef je ook een opfrisbeurt met íets.
In plek van truttig/oudbollig wordt het dan een statement![]()
* Death metal en schedel-fietsbel zijn uiteraard inwisselbaar tegen ander niet truttig motief dat bij jou persoonlijk past...