Piep-vrije beha?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 00:42

Hoedan?! :D :') Nee zonder gein want het is wel écht heel irritant, zeker als je meedere keren per dag airside zou moeten.

Ik heb diverse beugelbh’s waar ik mee reis/werk (ook gezegend met een G-cup): Hunkemöller, Dorina, Primark en Target blijken allemaal piep-loos :) En de grote maten sport-BH’s van de Decathlon zijn ook echt rete chill om te werken op de kist, maar die zijn beugelloos, dat wel.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 01:20

Ik kan dat van die beugels wel eens navragen icm kogelvrije vesten.
Als dat waar is weet ik iemand die daar antwoord op heeft.

Al vermoed ik dat het antwoord is: ja tussen regels en dat het ook zo gebeurt zit een verschil.
Persoonlijk denk ik dat ze bij defensie gewoon metalen beugelbh’s dragen icm kogelvrije vesten.
Maar ik kan het wel navragen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Piep-vrije beha?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 07:42

@moonfish
Ik weet van enkele dames bij de politie dat ze juist vaak sport bhs aandoen omdat de beugels prikken met de vesten.
En dan de anita Air dragen omdat die goed ademen.
Link plaatste ik eerder.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 07:49

Ik denk dat de mensen hier onderschatten hoe ontzettend niks de meeste beugelloze BHs doen voor een flinke bos hout :+ Als ik een beugelloze BH aantrek (en ik heb er heel wat van verschillende merken geprobeerd) dan wordt de boel plat, komt onder de BH uit of probeert zich onder mijn oksels te verstoppen }:0

Een sportBH is leuk, maar imo. niet comfortabel genoeg voor een hele dag, gezien ook hier de boel weer behoorlijk plat gedrukt wordt.

TS, ik kwam deze plastic beugels tegen. Wellicht is dit wat om te overwegen? Ik kan ze zo niet "ingebouwd" vinden, maar die bestaan vast ook :D

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 08:00

Molfre schreef:
Ik denk dat de mensen hier onderschatten hoe ontzettend niks de meeste beugelloze BHs doen voor een flinke bos hout :+ Als ik een beugelloze BH aantrek (en ik heb er heel wat van verschillende merken geprobeerd) dan wordt de boel plat, komt onder de BH uit of probeert zich onder mijn oksels te verstoppen }:0

Ik ben het niet met je eens en ik heb een flinke maat (F). Vind sportbeha's erg comfortabel en je hebt er heel veel zonder beugel. Het zal uiteraard afhangen van de vorm van de borsten en persoonlijke wensen, dus ik kan niet over TS zeggen, maar sportbeha-optie is zeker het proberen waard. Freya en Shock Absorber vind ik zelf fijn. Freya wil er ook nog wel eens een mooi model tussen hebben, die van Shock Absorber zijn lelijk, maar functioneel.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 08:05

_Bonte_ schreef:
Victoria secret heeft een hele goede kruising tussen een sport bh en een gewone bh
https://www.victoriassecret.com/be/vs/b ... collection

Dit type , draag ik al jaren en heel geschikt voor een grotere maat die niet moet wiebelen.

Hahhaa, voor een grote maat. Die gaat tot F en momenteel zelfs maar tot D.

@TS: ik zou even navragen of er voor personeel geen stralingsvrije ingang is. Is niet zo gezond om dagelijks door dat poortje te gaan.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 08:35

Goner schreef:
https://www.tiktok.com/@paigechappel/vi ... 0374525189

Moest eigenlijk gelijk hier aan denken. Geen idee wat voor de rest de reviews zijn, maar heb deze meerdere keren op mijn tiktok voorbij zien komen en al die mensen waren positief.

Ik zie alleen als die meid de achterkant aantrekt, dat ze het oog scheeftrekt. Lijkt mij niet heel fijn als dat gebeurt.

Ik heb zelf helaas achteraan gestaan in de rij, toen de voorgevels uitgedeeld werden.
Dus ik heb geen tips.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 09:17

miereneter schreef:
Molfre schreef:

Ik ben het niet met je eens en ik heb een flinke maat (F). Vind sportbeha's erg comfortabel en je hebt er heel veel zonder beugel. Het zal uiteraard afhangen van de vorm van de borsten en persoonlijke wensen, dus ik kan niet over TS zeggen, maar sportbeha-optie is zeker het proberen waard. Freya en Shock Absorber vind ik zelf fijn. Freya wil er ook nog wel eens een mooi model tussen hebben, die van Shock Absorber zijn lelijk, maar functioneel.

Ik ben het eens met miereneter. Ik heb normaal een cup G en met m’n zwangerschap nu een H cup. Ik draag sport bh’s zonder beugel want de beugel drukt op m’n buik nu.
Ik hou ook van Shock Absorber, Freya sport bh’s heb ik nog nooit geprobeerd. Nu heb ik een sport bh van Anita Active. Zit ook comfortabel en zeker genoeg steun.

https://sportbh.nl/anita-extreme-contro ... bh-python/
Deze heb ik!

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:12

Sabbientje schreef:
Goner schreef:

Moest eigenlijk gelijk hier aan denken. Geen idee wat voor de rest de reviews zijn, maar heb deze meerdere keren op mijn tiktok voorbij zien komen en al die mensen waren positief.

Ik zie alleen als die meid de achterkant aantrekt, dat ze het oog scheeftrekt. Lijkt mij niet heel fijn als dat gebeurt.

Ah dat is een goeie. Dat was mij zo snel nog niet opgevallen :+

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 19:49

Misschien ook nog een optie, miss Mary of Sweden. Heeft veel bh's zonder beugel die redelijk fatsoenlijk zitten.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 19:58

Even voor iedereen die sportbh of beugelloze bh aanraadt, er zit dan toch nog steeds metaal in de sluiting ?!

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:01

Euhhhh ik heb eigenlijk nooit nagedacht over een mogelijke piep door de beugel. Heb toch echt wel diverse bh’s met beugel gedragen en ook altijd met rugsluiting van minimaal 3 haakjes. Stevig ondersteunen zonder beugel is gewoon onmogelijk zowel bij sporten als ook wanneer je een beweeglijke baan hebt.

Tegenwoordig draag ik alleen nog maar Freya. Die zijn echt goed stevig maar je ziet er wel nog leuk uit. Dus ja, Freya geeft geen piep :Y)

En het metaal in de sluiting is wsl zo minimaal dat dit geen piep geeft.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:13

Natasjaa schreef:
Even voor iedereen die sportbh of beugelloze bh aanraadt, er zit dan toch nog steeds metaal in de sluiting ?!

Er zijn ook bh's zonder sluiting, net als een topje.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 21:25

Eilish schreef:
Natasjaa schreef:

Er zijn ook bh's zonder sluiting, net als een topje.

Dat lijkt mij met een grote cupmaat echt niet fijn zitten :(

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 21:58

Ja, daar kan ik niet over meepraten :+

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:07

Sabbientje schreef:
Goner schreef:

Ik heb zelf helaas achteraan gestaan in de rij, toen de voorgevels uitgedeeld werden.
Dus ik heb geen tips.

Dan is waarschijnlijk iets fout qua maat, ik heb dit probleem (nog) niet gehad.
Ik gebruik SheFit sport bhs dagelijks en die hebben verschillende modellen die ook goed bij een grote maat passen. Zelf draag ik maat Luxe (E cup), maar mijn vriendin heeft een H cup en is ook zeer tevreden.

De vliegveld & defensie poortjes hebben beide nog nooit gepiept :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:02

Thank god _/-\o_
Het beruchte poortje is weer afgesteld op klantvriendelijkheid. Blijkbaar werd het onwerkbaar voor trigion.
Vanmorgen weer op een normale manier erdoor heen, klokje en riem nog om, verder geen noemenswaardige ijzerwaren.

Dit scheelt zo, ik moet daarna een stuk over het platform ( romeo) en kom ondertussen de collegae van de ochtenddienst al tegen, en heb dan bij de ingang van mijn werkplek vaak al een paar diensten geregeld :P