Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Maar 'leef je uit' zegt toch precies niets over wat jij wil?
Dan kan een ander dat ook niet weten.
friezenfan2 schreef:Mijn kapster maakt elke keer na het knippen van mijn pony een vlecht en vaak best een kunstwerk.
https://www.instagram.com/p/Ce50zplMK64/ Dit was de laatste, de 2 knipbeurten erna waren hectischer en dus geen tijd voor een vlecht. Maar vaak begint ze er zelf aan. Ik geloof als ik de kapster moet geloven dat ik geweldig haar heb. Vooral de lengte en de hoeveelheid schijnen top te zijn om mee te vlechten maar ze hoeft geen krultang te gebruiken want dat hangt voor ik thuis ben al weer recht. En het kost me 6 euro voor het knippen van die pony. En daarvoor dus ook nog een mooie vlecht.
Jaren terug toen mijn kapster nog stage liep daar heeft ze onder begeleiding van een andere kapster mijn haar geverfd en dat was echt schitterend. Dus ook kappers in opleiding kunnen er best wel wat van. Nou wilde ik toen Ombre en had de kapster in opleiding net geleerd op school hoe dat moest.
Met het verven van de ombre heb ik foto's laten zien en de eerste keer dat de pony geknipt werd ook foto's laten zien. Zelfs als ik nu door een andere kapster geknipt moet worden wil ik nog een foto laten zien. Dat kan tegenwoordig ook eentje zijn van mezelf dan van een voorbeeld. Maar misschien de volgende keer en foto laten zien van wat je wilt en dan vragen of dat ook bij jouw haar kan.
Lalidan schreef:Maar als wij je hier blijkbaar al niet begrijpen, terwijl je nou na kan denken en kan aanpassen voordat wij het lezen, hoe moet de kapper het dan begrijpen? Ook ik lees niks concreets in wat je gezegd schijnt te hebben namelijk.
Heb je letterlijk om een blow-out gevraagd? Dus letterlijk "ik wil graag een full blow-out effect"? En dus niet "ik zou het best leuk vinden als het iets van een full blow-out effect is"? (En dat laatste dan ook nog verdund met "of iets van.....")
E4D schreef:Misschien toch maar eens naar Cosmo kappers en dan diep in de portemonnee. Het feit dat ik daar wel tevreden ben over Touch Up behandelingen geeft wat hoop.
Dieuwke_ schreef:Ik stel de vraag nog maar een keer:
Is het echt nodig dat je elke 10 weken laat knippen?
Ik ga maar eens per kwartaal en dan de ene keer knippen en de andere keer knippen en kleuren. Het knippen gebeurt met droog haar en daarna krult mijn kapster mijn haar ook altijd nog even. Alles bij elkaar kost haar dat een halfuurtje tijd. Met kleuren zit ik vaak wel een halve dag maar dat is dan inclusief knippen, kleuren, wassen, olaplex behandeling en stylen.
Edit: dit is mijn haar na een volledige behandeling. Ik heb geen dik haar maar wel veel en van nature ook krullen
[ [url=m/eb7tTn.jpg]Afbeelding[/url] ]