Mijn meniscus beschadigd, ervaringen gevraagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Mijn meniscus beschadigd, ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:30

@Nicky1963: Zo ervaar ik het zelf niet hoor. Ben blij dat ik er tijdens alle normale dingen geen last meer van heb. En moet eerlijk bekennen dat ik niet meer zo fanatiek ben met de fysio-oefeningen.

Fijn dat het bij jou ook beter gaat. De eerste dagen merk je wel snel verschil. Ik had zo’n kous voor wat extra stabiliteit en om kleine draaibewegingen wat tegen te gaan. Dat vond ik wel heel fijn.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-22 22:43

idinn schreef:
Pak je rust en wees niet eigenwijs. Wees blij dat de fysio het heeft over slechts 4 weken. En ga niet lopen rommelen met een brace zonder advies van je fysio. Je hebt 1001 soorten en een verkeerde (of überhaupt welke brace ook) doet meer kwaad dan goed. Ook als het in begin een wondermiddel lijkt.

Kan je dat toelichten?

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-22 19:22

Idinn, jammer dat je niet meer reageert na je mening dat een brace slecht zou zijn.

Even een update: sinds zaterdag gaat het goed, eigenlijk geen pijn meer bij bewegen en volop belastbaar met mijn werkzaamheden op stal.
Gisteren heb ik mijn beide paarden voor het eerst weer gelongeerd en geen centje pijn!
Vandaag heb ik een rondje op mijn senior dressuurpaard gezeten. Het gaat, ik kan pijnloos op mijn paard zitten!! *\o/* .
Omdat het herstel zo vlot gaat denk ik dat de schade aan de meniscus heel erg meevalt. Of kan het echt met 14 dagen zo spectaculair beter zijn?
Anyway, ik ben blij met de voortgang op deze manier. Hopelijk blijft het goed gaan.

Allemaal heel veel dank voor jullie input en strenge woorden :D .

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 23:24

Wat een fijn nieuws TS! Blijf voorlopig nog wel even voorzichtig aan doen hoor :o