Daarom ga ik nu een poging wagen bij de haptonoom en ga ik neurofeedback proberen. Ik ga ze niet tegelijkertijd doen maar bij beide een intake doen en dan kijken wat me het meeste aanspreekt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ja ik hoop het ook. Vandaag ben ik weer zo moe, maar ik had dus ook veel spanning om naar de POH te gaan, want niet elke hulpverlener neemt mijn hulpvraag nog serieus. Dus ik ben dan wel eens bang dat ze me aanzien voor een hypochonder ofzo. Maar ze was heel meelevend en meedenkend. Vorige keer schreeuwde ik bijna dat ik geen lichaamsgerichte therapie wilde, dat gaf ze me ook terug maar juist de gesprekken met haar hebben wel weer nieuw perspectief geboden. Dus dat is fijn.
Amado7 schreef:Ik ben benieuwd naar je ervaringen de komende tijd bij de haptonoom. Iets met nieuwsgierig omdat het mij ook wat lijkt. Alleen dat hij je overal aanraakt is weer iets minder
Suzanne F. schreef:Ik ken iemand (2 zelfs) die zijn gaan wandelen. De ene is met de hond elke dag uren gaan lopen. De andere heeft aan haar man gevraagd haar aan het begin van het Pieterpad af te zetten en zij is weken gaan lopen, ‘s nachts overnachtte ze in een B & B of motel en overdag ging ze weer lopen. Beide geven aan dat dit zo helend was, inzicht gaf en het ze zo goed deed.