Beste elektrische tandenborstel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:51

rien10 schreef:
zonnebloem18 schreef:
Wij zijn op aanraden van de mondhygiënist overgegaan op Sonicare, veel fijner dan OralB.

Ik precies andersom. Bijzonder.

Volgens mij hangt het van een aantal factoren af wat het beste voor je werkt. Volgens mijn mondhygiëniste was sonicare voor mij beter dan oralB.

rien10

Re: Beste elektrische tandenborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:56

Dat denk ik ook Susan

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:59

Ik ben van een gewone oralB eerst naar een duurder model gegaan, en uiteindelijk vorige zomer naar een oral b io. Ik wil dus geen instapmodel meer! Ze zijn wel met enige regelmaat in de aanbieding en je hoeft uiteraard ook niet de allernieuwste io te hebben. Borsteltjes zijn wel takkeduur dus ook daarvan zoek ik de goede aanbiedingen op :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:19

Geen oral -traktor meer in mijn mond.
Sinds enkele jaren een philips sonicare.

Wellicht een leuke actie rond black-friday, TS?

Borsteltjes moet je gewoon slim inkopen, je hebt er maar 4 per jaar nodig.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:20

Mocht je toch kiezen voor een Oral B, laat je dan niet verleiden tot de goedkope merkloze opzetborsteltjes. Het kwaliteitsverschil is erg groot. Omdat ook geldt voor de sonicare borsteltjes weet ik niet: ik poets al meer dan 30 jaar met Oral b en ooit een sonicare geprobeerd met een onderzoek en ik vond echt dat niks.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:43

Volgens mijn Paradontoloog, is de beste niet perse de duurste. Als ie maar minimaal 2000 is, dan is ie goed genoeg. Ik heb nu een Oral-b 2700 en die is prima. Poetsdruksensor en geeft elke 30 sec een signaal zodat je weet dat je in principe een ander segment moet doen. Ook altijd de originele borstels kopen, die zijn echt beter en gaan langer mee dan de namaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:24

Nielojram schreef:
Geen oral -traktor meer in mijn mond.
Sinds enkele jaren een philips sonicare.

Wellicht een leuke actie rond black-friday, TS?

Borsteltjes moet je gewoon slim inkopen, je hebt er maar 4 per jaar nodig.

In het kader van het klimaat, kan ik in deze nog meegeven dat ik mijn tandenborstel maar 4x per jaar op hoef te laden.
Met de Oral traktor was dat behoorlijk veel meer.
Misschien is mijn tandenborstel wel kinetisch, hoor. Maar #1 is ook al zo bruut zuinig.. eng gewoon :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:49

Wow, welke Sonicare heb jij dan Nielojram? Ik moet de mijne eens per maand opladen ongeveer. Dat is ook altijd al zo geweest, ook toen 'ie nieuw was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:53

Renee1991 schreef:
Wow, welke Sonicare heb jij dan Nielojram? Ik moet de mijne eens per maand opladen ongeveer. Dat is ook altijd al zo geweest, ook toen 'ie nieuw was.

Heus?
Mijn eerste 'simpele' was al zo eng zuinig, nu heb ik deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-son ... 9224/?s2a=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:56

Ja! Apart :+
Of poets je maar eens per maand? _O-

Mijn huidige doet het al best wat jaartjes, maar als ie de geest geeft koop ik er dan hopelijk ook eentje die ik maar 4x per jaar hoef op te laden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:03

Renee1991 schreef:
Ja! Apart :+
Of poets je maar eens per maand? _O-

Ja, en dan 2,5 uur lang.
Is dat niet goed?

Ik vind het ook verwonderlijk, hoor. Maar kan het echt niet mooier maken, wellicht superprik hier in Spaarndam :D

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:03

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:33

De goedkoopste oral B heb ik jaren gebruikt en nu heb ik een medelletke wat nieuw 2x zo duur is en al mijn tandvleesproblemen zijn ineens weg omdat deze gewoon meer power heeft. Het voelt ook veel schoner aan na het poetsen.

Is een zwarte, zeer tevreden over. We gebruiken wel de normale witte koppen ervoor overigens. Die voldoen prima.