Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
genja schreef:Wat ik vooral schandalig vindt is dat jou vriend blijkbaar naar de afdeling geweest is om dit te melden en er geen een van de artsen meegaat om te kijken . Of is hij bij de balie afgewimpeld?
Nette arts had na zo verhaal de dag erna even gebeld om te vragen hoe het ging.
Zou het eerst met de gynaecoloog bespreken hoe het op jou allemaal overgenomen is . Wordt hier goed op gereageerd laat het erbij anders neem contact op met de klachten commissie.
dalena schreef:Ik heb het nagevraagd. Mijn vriend is naar de infobalie gelopen en die zeiden dat hij het bij revalidatie moest proberen omdat daar wel een bed vrij zou zijn en bij gynaecologie niet. Dus hij is niet daar geweest
dalena schreef:Heb vanmiddag een belafspraak. De poli gebeld en die zeiden eerst dat de afscheiding normaal was. Toen was het heel lang stil en ineens had ik een belafspraakKan ik dan hierbij ook aangeven hoe ik het heb ervaren? Of kan ik alleen vragen of de afscheiding normaal is?
Ik zit nu aan het 4e pak maandverband trouwens
Sabbientje schreef:dalena schreef:Ik heb het nagevraagd. Mijn vriend is naar de infobalie gelopen en die zeiden dat hij het bij revalidatie moest proberen omdat daar wel een bed vrij zou zijn en bij gynaecologie niet. Dus hij is niet daar geweest
ik vind het ook raar dat je vriend moet gaan vragen of er een bed beschikbaar is.
Die afdelingen horen zelf met elkaar te communiceren. Niet via de familie van een patiënt.
dalena schreef:Heb vanmiddag een belafspraak. De poli gebeld en die zeiden eerst dat de afscheiding normaal was. Toen was het heel lang stil en ineens had ik een belafspraakKan ik dan hierbij ook aangeven hoe ik het heb ervaren? Of kan ik alleen vragen of de afscheiding normaal is?
Ik zit nu aan het 4e pak maandverband trouwens
dalena schreef:Ik heb het nagevraagd. Mijn vriend is naar de infobalie gelopen en die zeiden dat hij het bij revalidatie moest proberen omdat daar wel een bed vrij zou zijn en bij gynaecologie niet. Dus hij is niet daar geweest
tamary schreef:dalena schreef:Ik heb het nagevraagd. Mijn vriend is naar de infobalie gelopen en die zeiden dat hij het bij revalidatie moest proberen omdat daar wel een bed vrij zou zijn en bij gynaecologie niet. Dus hij is niet daar geweest
Ziekenhuis is raar met dat soort dingen. 2 opties : eerste hulp afdeling of ziekenhuis uit lopen en 112 bellen. Intern als je eigenlijk geen patient bent met bed heb je een probleem. Iets met rare protocollen en logica.
tamary schreef:dalena schreef:Ik heb het nagevraagd. Mijn vriend is naar de infobalie gelopen en die zeiden dat hij het bij revalidatie moest proberen omdat daar wel een bed vrij zou zijn en bij gynaecologie niet. Dus hij is niet daar geweest
Ziekenhuis is raar met dat soort dingen. 2 opties : eerste hulp afdeling of ziekenhuis uit lopen en 112 bellen. Intern als je eigenlijk geen patient bent met bed heb je een probleem. Iets met rare protocollen en logica.