Fitify zie je enkele seconden een filmpje en dan beginnen. Tot nog toe geen super ingewikkelde dingen en ik heb al wat basis mee van yoga with Adriene. Het zijn idd korte intervallekes geen idee of dat nou iets doet. Maar beter dan niets zeker
Ach als het een abs workout is en elke oefening is 1 minuut doe ik die één keer en nooit meer dus het is ook niet snel goed hier
Maar dat er al van te voren een voorbeeld filmpje is, is top! Soms ben ik al 10sec aan het kijken hoe het nu moet en dan heb je nog tijd over om de oefening 3x te doen haha.
Zal ze beide eens downloaden! Hopelijk bevalt het want Sweat is echt wel duur..
Ja en je kan op voorhand al eens door de training bladeren. Ik heb nu twee trainingen gedaan bij Fitify. De trainingen zijn kort (Max half u waarvan stuk warm up en cool down) en goed te doen maar ik zweet toch wel. Beter dan niets alvast en wie weet krijg ik zo de smaak te pakken naar wat regelmatiger krachttraining. Want ik heb prima duurvermogen, zeker op rustig tempo, maar ik mis echt balans en kracht. Dus ik ga wel even verder met het betalend abbo van Fitify denk ik. Nu doe ik de gratis proefweek.
poes
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-22 21:35
Oef vandaag les 3 en ik voel ver flauw haha. Had al paardgereden en ook zo warm. Wie heeft er ook die klote burpees uitgevonden zeg.