Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Hoi, hoe gaat het nu? Ben je weer helemaal hersteld?
Ik heb de operatie net achter de rug, zijn nu 4 dagen verder. Ik was bloednerveus van te voren. Achteraf viel het mee. Ik mocht na 1 nacht alweer naar huis. Herstel gaat goed, doe eerder teveel.. moeilijk..
Heb een enorme blauwe plek bij de hechting bij mijn navel en de hechtingen beginnen wat te trekken.
Ik heb sinds vanmiddag wat pijn in mijn onderbuik bij het uitplassen en ik word wat rillerig. Morgen maar even urine inleveren. Verder mag ik niet klagen, valt me 100% mee allemaal!
Achterom schreef:Majabeestje schreef:Hoi, hoe gaat het nu? Ben je weer helemaal hersteld?
Ik heb de operatie net achter de rug, zijn nu 4 dagen verder. Ik was bloednerveus van te voren. Achteraf viel het mee. Ik mocht na 1 nacht alweer naar huis. Herstel gaat goed, doe eerder teveel.. moeilijk..
Heb een enorme blauwe plek bij de hechting bij mijn navel en de hechtingen beginnen wat te trekken.
Ik heb sinds vanmiddag wat pijn in mijn onderbuik bij het uitplassen en ik word wat rillerig. Morgen maar even urine inleveren. Verder mag ik niet klagen, valt me 100% mee allemaal!
Hoe is het bij jou uitgevoerd? Laparoscopie? Sterkte met het herstel!
jen schreef:Hier weer zo goed als helemaal opgeknaptmn blaas is soms nog "gevoelig". Maargoed ze hebben ook drie uur moeten opereren om die los te krijgen. Het litteken bij mn navel is soms nog irritand. De rest eigenlijk nergens meer last van gelukkig.
Fijn dat jij alweer redelijk goed aan het herstellen bent en het meegevallen is. Toch niet teveel doen hoor, uiteindelijk roept je lijf je wel even terug op de plaats. Kan je beter voor zijn. Veel beterschap nog en sterkte met je herstel