Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:marleen_usar schreef:Ik had er ook last van ik eet nu heel anders dus ik laat veel weg. Ik heb er zelden nog last van.
Zo'n antwoord heb je wat aan
Earth schreef:Ik ga wel goed af ja haha, al kan het soms dat ik wat later ben maar ook dat komt door spanning.
Ik bedenk me net trouwens dat ik vorig jaar bij de mld arts ben geweest, mede hierom, maar ze konden me niet scopen omdat ik niet leeg kon functionerenDus ze hebben wel mijn maag onderzocht, maar niet mijn darmen.
Ik zag de tip van gember en kaneel voorbij komen, laat dat nou net 2 dingen zijn die ik onbewerkt of in thee echt om te kotsen vinden ik ben zelfs allergisch voor kaneel
![]()
Ik gebruik al maagtabletten, ook om te proberen het opgeblazen gevoel wat te temperen maar dat werkt maar deels. Want het is al wel veel minder dan wat het was.
Ik heb overigens al eens een paar dagen koolhydraatarm gegeten maar dat maakte voor mij geen verschil. I kwil wel eens reageren op tomaat, spinazie of andere groentes ook. Maar dus niet altijd, snap je het nog?
Muronia schreef:Ik vraag me af of ze een spastische darm bij een darmonderzoek zouden moeten kunnen herkennen?
Tieneke schreef:Ik vind het toch wat voorbarig om TS meteen aan te raden koolhydraten te vermijden. Het kan net zo goed totaal niets met koolhydraten te maken hebben.