Die popfit leggings met mesh zien er ook eccht leuk en luchtig uit seg!!
Inmiddels zijn de Bara broeken toegekomen en ik ben er tevreden mee.. al moest ik mij er in de grootste maat toch nog "inhijsen" maar volgens de maattabel zouden ze zelfs iets te groot zijn.
Website gaf wel aan dat dat normaal is de eerste keren en je ze als een panty moet aantrekken. Nou dan viel het nog enigzins mee .. ze zitten in ieder geval wel rete comfortabel!!
Idd zoals hierboven iemand zei wel een kleine taille, dus moest je een appelmodel hebben past de broek niet lekker denk ik.
Ik wil ook graag nog een seamless legging bestellen van Stronger idd ..
Under Armour ook al een tijdje in de gaten, daar heb ik wel schoenen van.
Denk dat die broeken uiteindelijk allemaal vrij vergelijkbaar zijn.
(Bara, Under armour en Stronger)
En over flatterend.... tsjah ik ben nu eenmaal zwaarder en dat vinden sommige zowieso afschuwelijk, maar ik loop bvb heel graag in skinnys want heb verder wel mooie benen, slanke taille. Heb alleen een behoorlijk onderbuikje, en als je dan een strakke hebt met een smalle tailleband word je buik soort van opgedeeld en puilt dat kleine onderbuikje er gelijk uit van "heeeeej b*tches", ja neen dat is niet flatterend hahahahaha .... soort rollade gevoel zoals ik al zei

Ook rollen de taillebanden door mijn vorm sneller op, waardoor het dan weer niet lekker zit of afzakt of ...
De Bara werkt ook die onderbuik niet weg, maar accentueert hem ook niet