Dus ik ga voor de gewone mug.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flubberboot schreef:Het kan ook gewoon een simpele allergische reactie zijn op de muggenbeten! Ik ben zelf niet echt allergisch voor muggenbeten maar heb laatst wel een allergische reactie gehad op een muggenbeet... Jeukte enorm en de beten werden ook huuuuge. Ben dus waarschijnlijk allergisch geweest voor een stofje wat de mug bij zich droeg
Cayenne schreef:Ik ben ook allergisch voor muggenbeten en krab mezelf helemaal kapot, tot littekens aan toe helaas.
Een mug onder de dekens kan prima hoor. Onderschat de gemiddelde mug nietZo ben ik ook al meerdere keren te grazen genomen. Of je hebt onbewust in je slaap toch je benen onder de dekens vandaan gehaald door de warmte..
moonsparkle schreef:Bij echte allergische muggenbeet reactie helpt anti histamine vrij verkrijgbaar bij de drogist
dalena schreef:Cayenne schreef:Ik ben ook allergisch voor muggenbeten en krab mezelf helemaal kapot, tot littekens aan toe helaas.
Een mug onder de dekens kan prima hoor. Onderschat de gemiddelde mug nietZo ben ik ook al meerdere keren te grazen genomen. Of je hebt onbewust in je slaap toch je benen onder de dekens vandaan gehaald door de warmte..
Ik heb vaker jeuk door muggenbulten maar dit is wel heel extreem. Ik ben eigenlijk altijd de dupe met muggenmijn vriend kan vredig slapen, nou ik niet.
Anti histamine hebben we hier vanwege vriend met hooikoorts, dat kan ik wel proberen