Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:02

Momo94 schreef:
Geen wimpers afknippen.. heb dat als kind ooit gedaan.. en het is volgens mij net als een kat zijn snorharen worden geknipt.. :o Je wordt helemaal gek van het gevoel dat je geen wimpers hebt. :o :+

Je moet ze ook niet helemaal afknippen. :')
Alleen kleine puntjes zodat ze niet meer prikken.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:38

Pareltjes schreef:
Sorry maar als een beauty behandeling je discomfort bezorgt in deze mate dan moet het ongedaan worden gemaakt. Dan kan mevrouw eraan vast kletsen wat ze wil. Dan heeft ze een verkeerde inschatting gemaakt.

Het probleem is dat het niet ongedaan gemaakt kan worden. Ik doe zelf ook wimperlifting en de eerste keer dat ik het (op de opleiding) deed, waren de wimpers ook te ver gekruld. De enige manier is een nieuwe wimperlift, maar dat kan niet zo snel na de vorige lift.

TS: Voor zover ik het zie, had ze inderdaad een grotere pad moeten gebruiken. Wat bij mij wel eens heeft geholpen, is toch binnen de 24 uur water en olie gebruiken, maar ik las al dat dat bij jou geen effect heeft gehad.

Josien_

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:44

Zo op de foto vind ik het er mooi uit zien, maar het is natuurlijk lastig te beoordelen.
En dat neemt niet weg dat jij er last van hebt. Mijn lashlift werd door mijn korte wimpertjes nooit zo.

Ik zou even rondbellen bij wimperstylistes of er iemand is die kan helpen met correctie als heet douchen en olie niet werkt.
Anders is het helaas een kwestie van wennen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:53

Ik leer iedere dag wat bij. Blijkbaar bestaan er dus wimperlifts en kennelijk zijn er dus ook nog zoveel mensen die daarvoor willen betalen dat het beroep wimperstyliste ervan kan bestaan.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 12:44

Amira_ schreef:
Pareltjes schreef:
Sorry maar als een beauty behandeling je discomfort bezorgt in deze mate dan moet het ongedaan worden gemaakt. Dan kan mevrouw eraan vast kletsen wat ze wil. Dan heeft ze een verkeerde inschatting gemaakt.

Het probleem is dat het niet ongedaan gemaakt kan worden. Ik doe zelf ook wimperlifting en de eerste keer dat ik het (op de opleiding) deed, waren de wimpers ook te ver gekruld. De enige manier is een nieuwe wimperlift, maar dat kan niet zo snel na de vorige lift.

TS: Voor zover ik het zie, had ze inderdaad een grotere pad moeten gebruiken. Wat bij mij wel eens heeft geholpen, is toch binnen de 24 uur water en olie gebruiken, maar ik las al dat dat bij jou geen effect heeft gehad.

Maar als je lees op google kan het dus wel dat heet relaxen maar ik wil weten in hoever je je wimpers dan verpest….of het dat waard is of dat ik dan beter een weekje kan afwachten.

Afknippen was gekheid ze zei wel puntjes maar ga dat echt niet doen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:50

oomens schreef:
Ik leer iedere dag wat bij. Blijkbaar bestaan er dus wimperlifts en kennelijk zijn er dus ook nog zoveel mensen die daarvoor willen betalen dat het beroep wimperstyliste ervan kan bestaan.

Meestal doen zij dan ook verven en wimper extensions zetten. Ja die bestaan ook :D .

TS, hopelijk zakken ze binnen korte tijd voldoende zodat je er geen last meer van hebt. Persoonlijk zou ik niet met relaxer aan de slag gaan, bang om mijn wimpers te verpesten.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:57

Ik zou echt voor de olie gaan, dat kan geen kwaad voor je ogen/wimpers maar versneld wel het uitzakproces.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 13:00

Ja dat is waar ik dus bang voor ben Josien_

Olie wel gedaan maar ik krijg er altijd last van.
Ik kan ook mn make up niet reinigen met olie dan krijg ik last van een waas in mn ogen die lang blijft zitten en daardoor veel ga tranen.
Het zetten was ook geen pretje maar heb sws gevoelige ogen doordat ze ooit heb laten laseren.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:16

Ik gun je een snelle oplossing ts.
Het lijkt me ontzettend vervelend.
Olie rond mijn ogen irriteert bij mij ook.

Dit is waarom ik dit soort fratsen niet laat doen. Zonder ben je echt net zo mooi. In dit geval mooier :(:)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 18:49

Ja hoop ook dat t een beetje snel zakt want het irriteert mateloos .
vandaag ook mn stalgenootje zei heb je last van je ogen? Omdat ik zo met mn wenkbrauwen trek en snel traan.

Normaal doe ik dit ook nooit dan gebruik ik gewoon mascara en is het prima zoals ik het wil maar nu door de vakantie dacht ik is wel weer handig.
Naja niet dus.
Styliste heeft wel mijn bericht gelezen over het relaxen maar niet meer gereageerd dus ben er wel een beetje klaar mee.
Zag wel dat ze het op fb en ista had gepost met mijn goedkeuring en daar ziet het er wel echt heel mooi uit maat in de praktijk voelt het gewoon verschrikkelijk.

ViveChopin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 18:59

Heb ik ook last van gehad na een wimperlift, en ik kan je zeggen dat het alleen nog maar lelijker gaat worden als ze zo tegen je ooglid aan gekrult zitten. Ze gingen bij mij steeds verder afbuigen tot ze helemaal opgekruld zaten. Oplossing was bij mij toch echt de wimpers weer relaxen, het ging er anders echt niet uit

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 23:19

ViveChopin07 schreef:
Heb ik ook last van gehad na een wimperlift, en ik kan je zeggen dat het alleen nog maar lelijker gaat worden als ze zo tegen je ooglid aan gekrult zitten. Ze gingen bij mij steeds verder afbuigen tot ze helemaal opgekruld zaten. Oplossing was bij mij toch echt de wimpers weer relaxen, het ging er anders echt niet uit

Ow nou hoop niet dat dat ook bij mij gaat gebeuren want ga morgen weg….
Na hoe lang deden ze dat bij jou dan?

ViveChopin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:45

cinniz123 schreef:
ViveChopin07 schreef:

Ow nou hoop niet dat dat ook bij mij gaat gebeuren want ga morgen weg….
Na hoe lang deden ze dat bij jou dan?

Ik ben binnen een week terug gegaan, het werd heel lelijk en kon er ook niks mee om het beter te maken. Ik heb er verder na het relaxen geen problemen mee gehad, ze waren weer redelijk normaal en niet extreem beschadigd verder

ViveChopin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:49

De wimperstyliste die mijn wimpers had gedaan wilde ze ook niet bijwerken/ongedaan maken dus daar ben ik voor naar een ander gegaan. Die maar al te graag wilde helpen met de schade ongedaan maken :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 00:31

Ook keer gehad dat overkruld was… zeeeer naar en kon niets aan gedaan worden

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-22 09:09

Dit zijn mijn wimpers nu en heb net met de styliste contact gehad en ze gaat het proberen met relaxen of ze het ongedaan kan maken.
Ik vind het heel spannend en hoop niet dat ik er slecht aan doe maar ik stond net met mn buurvrouw te praten en omdat ik haar aankijk en recht moet kijken met die zon krijg ik gelijk traan ogen.
Echt irritant dus ga de gok maar wagen.
Duimen jullie mee?!
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 09:10

Oh ze gaan zelfs verbuigen, zonde... Succes straks!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-22 11:54

Nou mn rechter oog is weer normaal maar links is nu zo naar beneden dat mn onder en boven wimpers in elkaar gaan zitten.
Maak later even een foto want nu heel druk met alles klaar krijgen voor ik wegga :(

Lastig om een duidelijke foto te maken maar hier zie je dat de wimpers recht naar beneden staan.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 12:14

Jeetje, van de regen in de drup :\.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-22 13:20

Ja maar t scheelt nu is t maar 1 oog :')
Weet wel dat ik voortaan tevreden ben met mn wimpertjes en echt alleen nog maar verf met op vakantie gaan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 13:25

cinniz123 schreef:
Ja maar t scheelt nu is t maar 1 oog :')
Weet wel dat ik voortaan tevreden ben met mn wimpertjes en echt alleen nog maar verf met op vakantie gaan

Maar dan nog :=.

Wel jammer hoor. Mijn wimpers zijn vandaag gedaan en dat ziet er prachtig uit. Ik heb een lichte krul, dus wel dat lift effect, maar geen prikkende wimpers, terwijl ik ook best lange wimpers heb.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 17:19

Fijn dat het iets beter is nu. Toch jammer dat het niet geworden is wat je hoopte.
Even iets heel anders, maar waar ik denk dat je heel erg blij van gaat worden: je kan nog eens overwegen om een bovenooglidcorrectie te laten doen. Zo te zien zal dat een prachtig resultaat gaan geven.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 17:24

Suzanne F. schreef:
Fijn dat het iets beter is nu. Toch jammer dat het niet geworden is wat je hoopte.
Even iets heel anders, maar waar ik denk dat je heel erg blij van gaat worden: je kan nog eens overwegen om een bovenooglidcorrectie te laten doen. Zo te zien zal dat een prachtig resultaat gaan geven.

Serieus? TS ziet er prima uit, wat is dat toch dat we tegenwoordig elkaar zelfs cosmetische ingrepen aan moeten praten :\

Fijn dat t wat beter is nu TS en ik snap helemaal dat je liever bij verf blijft voortaan!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 17:33

Ik praat niemand iets aan, ik geef alleen advies. Ik denk dat het bij TS een heel mooi resultaat kan geven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 18:25

Afbeelding
Dit zijn mijn wimpers na de lift van vanmorgen :).