Haha, thankyou! Ben nu inderdaad aan de curly girl method begonnen.. Als het niet werkt merk ik het vanzelf. Maar die krul gisteren was mega aanwezig, dus zeker het proberen waard.
https://www.aukjeswereld.nl/curly-girl-methode/curly-girl-producten-kruidvat/Op deze site staan producten die rommel vrij zijn en te koop bij de kruidvat.Hier ook alleen nog maar CG producten.
En geef niet op voor je eens bij een krullenkapper bent geweest. Ik was er alleen nooit zo ver mee gekomen.
poes schreef:En geef niet op voor je eens bij een krullenkapper bent geweest. Ik was er alleen nooit zo ver mee gekomen.Dit is echt een hele goede tip. Een krullen kapper kan je nog beter adviseren over je producten en hoe je je haar moet doen.
Zit ik al in marleen. Krullenkapper ga ik ook zeker overwegen. Moet even een fijne in Noord Holland vinden.
AlwaysH schreef:Bedankt allemaal, ik ben op FB eens bij de CG groepen en pagina’s gaan kijken.Heb jij die link nog, JJ4? The curls cult heet de Facebookgroep
AlwaysH schreef:Hihi, ook al lid en zelfs al advies gevraagd. Dus tot zover gaat mijn research goed!! Tof! Het is in het begin ff puzzelen, maar de moeite waard Succes!
Ik ben momenteel in Italië, dus die weg staat on hold. Ben wel tevreden over de producten die ik nu heb, maar kan het natuurlijk niet vergelijken nog.