Welk badpak, help lastige maat!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 15:58

germie schreef:
Wil je een badpak met 'model'? Of wil je gewoon een Speedo die gewoon voor snelheid is? Want die laatste zijn fijn en staan goed. Bijkomend voordeel: drogen snel, geen cups en dat soort dingen. Ontwikkeld om te zwemmen. (en te badderen mocht je dat willen).
Ik noem Speedo als merk, maar je hebt ook Adidas, Nike, enz. Die hebben gewoon nette leuke strakke wedstrijdpadpakken. en dan kun je ook nog voor hoog opgesneden kiezen of meer pijpjes, maar alles is mooi gestroomlijnd. Ik zou daar eens naar kijken.
Dan moet je naar een sportzaak, Intersport, Perry, of zoiets.

Nadeel alleen van dergelijke badpakken is dat de stof overal hetzelfde is/geen cups heeft of dikkere vulling en je dus de dag doorgaat als 'tepelsteeltje'. Ook wanneer je met je badkleding onder je gewone kleding/shirtje loopt. Als je niet de hele dag de aandacht op je dames wilt hebben, dan zou ik iets met cups nemen of in ieder geval een goede stof :')

Roosje01

Re: Welk badpak, help lastige maat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 16:57

Bonprix heeft leuke tankini’s ik heb cup E en maat 44 die van hun zitten altijd goed. Je kan ook losse topjes en broekjes bestellen en combineren, dan heb je bijv een broekje met pijpjes en een lang topje. Ik zou in jou geval kijken voor mix en match tankini’s online.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 17:00

Roosje01 schreef:
Bonprix heeft leuke tankini’s ik heb cup E en maat 44 die van hun zitten altijd goed. Je kan ook losse topjes en broekjes bestellen en combineren, dan heb je bijv een broekje met pijpjes en een lang topje. Ik zou in jou geval kijken voor mix en match tankini’s online.

Ja die heb ik tot nu toe gehad maar ik loop altijd tegen het probleem aan
dat de cup dan goed zit en de omvang niet of anders om.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 17:11

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 18:01

Padoertje schreef:
germie schreef:
Wil je een badpak met 'model'? Of wil je gewoon een Speedo die gewoon voor snelheid is? Want die laatste zijn fijn en staan goed. Bijkomend voordeel: drogen snel, geen cups en dat soort dingen. Ontwikkeld om te zwemmen. (en te badderen mocht je dat willen).
Ik noem Speedo als merk, maar je hebt ook Adidas, Nike, enz. Die hebben gewoon nette leuke strakke wedstrijdpadpakken. en dan kun je ook nog voor hoog opgesneden kiezen of meer pijpjes, maar alles is mooi gestroomlijnd. Ik zou daar eens naar kijken.
Dan moet je naar een sportzaak, Intersport, Perry, of zoiets.

Nadeel alleen van dergelijke badpakken is dat de stof overal hetzelfde is/geen cups heeft of dikkere vulling en je dus de dag doorgaat als 'tepelsteeltje'. Ook wanneer je met je badkleding onder je gewone kleding/shirtje loopt. Als je niet de hele dag de aandacht op je dames wilt hebben, dan zou ik iets met cups nemen of in ieder geval een goede stof :')

Daar heb ik echt geen last van hoor. Die stof van die badpakken is juist de enige goede stof in mijn ogen. Dun, meer vulling droogt en langzamer en geeft meer weerstand met zwemmen. Ik heb alleen volledig ongevoerde sportbadpakken.

Ik zou dus bij de sportzaken gaan passen.

Paloma_Janet

Re: Welk badpak, help lastige maat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 18:13

https://famke-c.nl/

Ik ben er zelf nooit geweest maar wel goede reviews van voorbij zien komen! Zij zitten in Leeuwarden