Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pharootz schreef:Als je je zorgen maakt, kun je altijd even een foto naar je huisarts sturen zodat die er snel een blik op kan werpen als langs gaan als een te hoge drempel voelt. Dan heb je direct een idee of je er meer mee kunt doen of het beste even af kunt wachten.
Sanet schreef:Lijkt wel wat op een schimmelnagel?
Ayasha schreef:Pharootz schreef:Als je je zorgen maakt, kun je altijd even een foto naar je huisarts sturen zodat die er snel een blik op kan werpen als langs gaan als een te hoge drempel voelt. Dan heb je direct een idee of je er meer mee kunt doen of het beste even af kunt wachten.
Huisarts ben ik dus al geweest. Die wist het ook niet. Vandaar dat ik via bokt mijn kans waagde. Ik kon niet de enige zijn die dit (gehad) heeft.
Gelukkig veel geruststellende berichten.
tiwi1969 schreef:Ik heb ooit ook zo’n nagel gehad na een nagelriemontsteking. De dokter heeft toen bij mij het restant van de oude nagel weggehaald omdat deze het netjes uitgroeien van de nieuwe nagel verhinderde.
Oude nagel krijgt geen normale gelijke druk meer waardoor hij niet meer groeit/verplaatst en houdt de nieuwe nagel tegen.
Ayasha schreef:tiwi1969 schreef:Ik heb ooit ook zo’n nagel gehad na een nagelriemontsteking. De dokter heeft toen bij mij het restant van de oude nagel weggehaald omdat deze het netjes uitgroeien van de nieuwe nagel verhinderde.
Oude nagel krijgt geen normale gelijke druk meer waardoor hij niet meer groeit/verplaatst en houdt de nieuwe nagel tegen.
heeft de huisdokter dat bij jou gedaan?
Toen ik naar de huisdokter ging had ik dat nl. ook verwacht dat ze de oude nagel weg zou halen zeg maar..
Balko schreef:Ik heb het zelfde nu groeit helemaal mooi uit maar begin lijkt altijd erg verontrustend.
Ik heb het nu 2 keer gehad maar 2 mooie nagels weer gekregen.
Een volledig eruit gerukt en eentje ook met ontsteking. Dus houd hoop