Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hollyleaves schreef:Even een schopje omhoog voor dit topic. Ik heb laatst een eerste consult gehad bij de orthodontist. Het trauma van de slotjes beugel van vroeger kwam direct weer boven dus na wat nadenken en oriënteren besloten om binnenkort voor de invisalign of sparks te gaan.
Wat ik me afvroeg, hoe doen mensen het hier qua betalen? Is het beter om het bedrag gewoon eerst bij elkaar te hebben of is het in termijnen betalen ook goed te doen? Ik heb begrepen dat veel praktijken de betalingen uitbesteden aan Netpoint Factoring B.V. en er ook rente aan verbonden zou zijn. Zodoende was ik benieuwd wat handiger zou zijn.
Hollyleaves schreef:Ik snap het principe achter rente, ik doelde er meer op of het goed te doen is? Ik vind het nogal een verschil of ik rekening moet houden met zo'n 2% of 12%
Hollyleaves schreef:Ik snap het principe achter rente, ik doelde er meer op of het goed te doen is? Ik vind het nogal een verschil of ik rekening moet houden met zo'n 2% of 12%
Suzanne F. schreef:Hollyleaves schreef:Ik snap het principe achter rente, ik doelde er meer op of het goed te doen is? Ik vind het nogal een verschil of ik rekening moet houden met zo'n 2% of 12%
Dat kan je het beste eerst even navragen. Wat het rentepercentage is. En vraag ook of je geen BKR registratie krijgt daarmee.
Duhelo schreef:Maar die moeten dan levenslang?
Mijn tanden stonden perfect recht na mijn beugel, geen draadje gekregen, en ondertussen staat de boel weer schots en scheef.
en nachtbeugels voor de rest van je leven is mss ook niet echt dat?