Vrouwen mogen niet paardrijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:57

Ohhh.. ik snap ineens waarom juist paardrijden, wielrennen en motorrijden mijn hobbies zijn :)*

En ik altijd maar denken dat ik gewoon fan was van alles wat er voor zorgt dat ik me verplaats zonder te hoeven lopen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:00

Echwel schreef:
Sure_lee schreef:
Oh ik dacht dat alleen mannen met een mini zaakje konden paardrijden..... anders doet het toch pijn? :+

Nee hoor die hebben een prins Albert piercing, touwtje eraan en om hun nek vastzetten :)

_O- _O- Dus dat verdachte kabeltje van die ene springruiter was misschien gewoon omdat ie toch nog graag een keer kinderen wilde?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:01

Ik kan je vertellen dat een opgezwollen schaamlip die enorm brand en jeukt door een flinke rit niet echt stimulerend is _O-

Ik denk dat als je overtuigd bent van dit soort dingen en het ook nog eens met de wereld deelt, je een behoorlijk gebrek aan bevrediging en aandacht hebt en hoogstwaarschijnlijk een man bent :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:03

Suliko schreef:
Ik kan je vertellen dat een opgezwollen schaamlip die enorm brand en jeukt door een flinke rit niet echt stimulerend is _O-

Ik denk dat als je overtuigd bent van dit soort dingen en het ook nog eens met de wereld deelt, je een behoorlijk gebrek aan bevrediging en aandacht hebt en hoogstwaarschijnlijk een man bent :')

Heb zijn account eens bekeken en ik hoop echt dat deze gast geen partner heeft, De meerderheid van de tweets zijn verontrustend.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:04

Ayasha schreef:
Suliko schreef:

Heb zijn account eens bekeken en ik hoop echt dat deze gast geen partner heeft, De meerderheid van de tweets zijn verontrustend.

Hij is een incel, die zijn vaak niet succesvol bij vrouwen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:04

Suliko schreef:

Of als je net de naad van je onderbroek of paardrijbroek verkeerd ligt. Echt om te janken. :')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:10

Plop1997 schreef:
Suliko schreef:

Of als je net de naad van je onderbroek of paardrijbroek verkeerd ligt. Echt om te janken. :')

En wat was ook weer de reden dat we paardrijden zo leuk vonden? :o?

@oomens, nope, de zadelkruk die ik gebruik ziet er heel anders uit :D

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:12

Urbanus schreef:

Voluntary celibates evenmin als het goed is.
Of dat qua frustraties veel scheelt vraag ik mij af. Gezien de positie die de vrouw in de Katholieke kerk altijd heeft gehad, lijkt het of het niet echt veel uitmaakt.

Bambelien

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:17

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:18

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:19

oomens schreef:
Urbanus schreef:

Voluntary celibates evenmin als het goed is.
Of dat qua frustraties veel scheelt vraag ik mij af. Gezien de positie die de vrouw in de Katholieke kerk altijd heeft gehad, lijkt het of het niet echt veel uitmaakt.

Ja zelfs anno 2022 nog. Mijn schoonzusje is zwanger en moest laatst met haar zangkoor zingen in de kerk. Was er een gastpastoor die nog even een lezing moest geven over dat baas in eigen buik niet waar is en dat het schandalig is als je ongehuwd zwanger bent. Koordirigente heeft een klacht ingediend en als deze pastoor er was dat ze niet meer kwamen zingen. Dat hij die gedachtes maar lekker in 1950 laat. :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:22

Ik zit op mn kont en heb echt nog nooit ook maar iets van genot OF last van mn doos gehad met paardrijden en rij al mn hele leven.

Snap ook niet hoe mensen zich kapot kunnen rijden, maar een orgasme zou dan wel leuker zijn. Vraag me wel af hoe je dat doet? Rij je door? Ga je stilstaan? Mag iedereen meegenieten om je heen??

Tjonge jonge.........en met fietsen ook al?

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:25

superpony schreef:
Ik zit op mn kont en heb echt nog nooit ook maar iets van genot OF last van mn doos gehad met paardrijden en rij al mn hele leven.

Snap ook niet hoe mensen zich kapot kunnen rijden, maar een orgasme zou dan wel leuker zijn. Vraag me wel af hoe je dat doet? Rij je door? Ga je stilstaan? Mag iedereen meegenieten om je heen??

Niet ieder doosje heeft hetzelfde formaat. *D

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:28

superpony schreef:

Ik heb twee rijbroeken van hetzelfde merk. Onwijs fijne rijbroeken, maar de naad in het kruis is nadrukkelijk aanwezig. Als ik 1 van die 2 aanheb, dan gaat het geheid mis. Terwijl ik ook wel met spijkerbroeken (in gewoon dressuurzadel) gereden heb en dan was er niets aan de hand.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:39

elnienjo schreef:
Hoe zit dat eigenlijk bij mannen, krijgen die geen blaren aan hun zaakje tijdens t rijden?
Nee hoor :n

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:39

Ik heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze dit had op de scooter vanwege de trillingen en de piercing die ze daar heeft zitten. Maar bij fietsen en paardrijden had ze dat echt niet.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:42

Bambelien schreef:

Dat topic is echt goed!

Ik wist wel dat het soms gebeurde. Ik kan me wel voorstellen dat als je heel erg gelovig bent en vindt dat orgasmes alleen maar mogen bij een getrouwd stel van man en vrouw dat de rest allemaal raar, vies en achterlijk is en dat je dat wilt verbieden.

Nu ik dat topic las bedacht ik me ineens dat ik het een poos geleden zelf ook bijna had. Reed met bbp in een snelle draf.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:43

What the f*ck :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:43

elnienjo schreef:
Hoe zit dat eigenlijk bij mannen, krijgen die geen blaren aan hun zaakje tijdens t rijden?

Mijn vriend nog nooit horen klagen over blaren. Hij is wel een keer zijn beugel kwijt geweest en toen vervolgens helemaal vooraan op heet zitvlak boven de kamer van het zadel verkeerd terecht gekomen. Tranen in zijn ogen en de instructrice en ik natuurlijk gierend van het lachen. Gelukkig hebben we geen kinderwens. _O-

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:44

Rocamor schreef:
superpony schreef:

Ik heb twee rijbroeken van hetzelfde merk. Onwijs fijne rijbroeken, maar de naad in het kruis is nadrukkelijk aanwezig. Als ik 1 van die 2 aanheb, dan gaat het geheid mis. Terwijl ik ook wel met spijkerbroeken (in gewoon dressuurzadel) gereden heb en dan was er niets aan de hand.

Ja, dan weet je dus waar het mis gaat en kan je het voorkomen.

Vroeger met rijbroeken nooit last gehad en rij nu al bijna 30jr met spijkerbroeken en maakt me niet uit wat voor broek.

Al die anti slip rijbroeken zullen ook wel niet geweldig zijn hiervoor.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:47

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:48

Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:49

Ik rijd me alleen maar kapot bij het paardrijden als ik geen wielrenbroekje of gel seatsaver gebruik. Ik ruil dat wel in voor een orgasme hoor. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:50

Ayasha schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb qua onderkant eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen ervaren eerlijk gezegd.
Maar dat heb ik met fietsen ook al.

Vrijwel alle vrouwen die ik ken hebben dat. Dus waar mensen het blijven halen weet ik niet. Maar ik hoor hem zovaak dat ik al met mijn ogen rol als een kerel begint met "is het waar dat...." :+

Dit!

Mannetjes die dit denken zouden eens 5 minuutjes moeten galopperen en ze dan eens vragen hoe heet ze zijn geworden. Flauwekul.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:52

Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')
Ik denk van ja:

Citaat:
Women who submit fully to be spanked by their husbands as a form of discipline receive 2 great gifts:

- They get humbled and reminded of their God-given position
- They realize the love their husband has for them just as Christ loves His church.