En ik altijd maar denken dat ik gewoon fan was van alles wat er voor zorgt dat ik me verplaats zonder te hoeven lopen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Sure_lee schreef:Oh ik dacht dat alleen mannen met een mini zaakje konden paardrijden..... anders doet het toch pijn?
Nee hoor die hebben een prins Albert piercing, touwtje eraan en om hun nek vastzetten
Suliko schreef:Ik kan je vertellen dat een opgezwollen schaamlip die enorm brand en jeukt door een flinke rit niet echt stimulerend is![]()
Ik denk dat als je overtuigd bent van dit soort dingen en het ook nog eens met de wereld deelt, je een behoorlijk gebrek aan bevrediging en aandacht hebt en hoogstwaarschijnlijk een man bent
Ayasha schreef:Suliko schreef:Ik kan je vertellen dat een opgezwollen schaamlip die enorm brand en jeukt door een flinke rit niet echt stimulerend is![]()
Ik denk dat als je overtuigd bent van dit soort dingen en het ook nog eens met de wereld deelt, je een behoorlijk gebrek aan bevrediging en aandacht hebt en hoogstwaarschijnlijk een man bent
Heb zijn account eens bekeken en ik hoop echt dat deze gast geen partner heeft, De meerderheid van de tweets zijn verontrustend.
Plop1997 schreef:Suliko schreef:Ik kan je vertellen dat een opgezwollen schaamlip die enorm brand en jeukt door een flinke rit niet echt stimulerend is
Of als je net de naad van je onderbroek of paardrijbroek verkeerd ligt. Echt om te janken.
oomens schreef:Urbanus schreef:Hij is een incel, die zijn vaak niet succesvol bij vrouwen.
Voluntary celibates evenmin als het goed is.
Of dat qua frustraties veel scheelt vraag ik mij af. Gezien de positie die de vrouw in de Katholieke kerk altijd heeft gehad, lijkt het of het niet echt veel uitmaakt.
superpony schreef:Ik zit op mn kont en heb echt nog nooit ook maar iets van genot OF last van mn doos gehad met paardrijden en rij al mn hele leven.
Snap ook niet hoe mensen zich kapot kunnen rijden, maar een orgasme zou dan wel leuker zijn. Vraag me wel af hoe je dat doet? Rij je door? Ga je stilstaan? Mag iedereen meegenieten om je heen??
Tjonge jonge.........en met fietsen ook al?
superpony schreef:Ik zit op mn kont en heb echt nog nooit ook maar iets van genot OF last van mn doos gehad met paardrijden en rij al mn hele leven.
Snap ook niet hoe mensen zich kapot kunnen rijden, maar een orgasme zou dan wel leuker zijn. Vraag me wel af hoe je dat doet? Rij je door? Ga je stilstaan? Mag iedereen meegenieten om je heen??
Bambelien schreef:
elnienjo schreef:Hoe zit dat eigenlijk bij mannen, krijgen die geen blaren aan hun zaakje tijdens t rijden?
Rocamor schreef:superpony schreef:Ik zit op mn kont en heb echt nog nooit ook maar iets van genot OF last van mn doos gehad met paardrijden en rij al mn hele leven.
Ik heb twee rijbroeken van hetzelfde merk. Onwijs fijne rijbroeken, maar de naad in het kruis is nadrukkelijk aanwezig. Als ik 1 van die 2 aanheb, dan gaat het geheid mis. Terwijl ik ook wel met spijkerbroeken (in gewoon dressuurzadel) gereden heb en dan was er niets aan de hand.
Ayasha schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb qua onderkant eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen ervaren eerlijk gezegd.
Maar dat heb ik met fietsen ook al.
Vrijwel alle vrouwen die ik ken hebben dat. Dus waar mensen het blijven halen weet ik niet. Maar ik hoor hem zovaak dat ik al met mijn ogen rol als een kerel begint met "is het waar dat...."
Zertab schreef:Ik denk van ja:Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo?
Citaat:Women who submit fully to be spanked by their husbands as a form of discipline receive 2 great gifts:
- They get humbled and reminded of their God-given position
- They realize the love their husband has for them just as Christ loves His church.