Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PoelieWoelie schreef:Ashleytjuhh schreef:ik ben ook afgekickt. in totaal ben ik nu 5 jaar clean![]()
ik heb ruim 8 jaar een zware verslaving er aan gehad. Van echt panisch worden als ik hem niet bij had of kon vinden. Het beïnvloede gewoon mijn leven volledig elke 5 a 10 min moest ik smeren.
Tot ik het zelf ook door had dat dit gewoon echt niet kon ik ben op 1 oktober gewoon ineens stopt, eerst alleen voor het slapen gaan smeren en sochtends als ik wakker werd tot dat zelfs niet meer hoefde en mijn lippen zich zelf prima konden redden![]()
Ik heb echt 2 maanden lang afkick verschijnselen er van gehad vooral de 1e 2e weken is erg moeilijk om het niet te pakken.
Als ik het nu gebruik is echt minimaal en een heel vies gevoel.
Ah, een ervaringsdeskundige! Hoe zijn je lippen nu dan vergeleke
n met de periode van verslaving? Zijn ze echt zichtbaar beter?
Myou schreef:Hier ook na jarenlang verslaafd te zijn geweest aan labello afgekickt. Ik was een week ziek waardoor ik de eerste dag alleen had geslapen en niet had gesmeerd, toen waren mn lippen ontiegelijk droog en begonnen ook te vellen, maar ik heb het doorgezet en na een dag of 3 begon het herstel wel. Het is echt verschrikkelijk om je dan in te houden om het niet te gebruiken… Maar het is zo’n opluchting toen ik er eenmaal vanaf was. Ik smeer nu nog een enkele keer per jaar, voornamelijk in de winter en bij bescherming tegen de zon in de zomer. Maar nu kunnen mijn lippen zichzelf weer goed houden in alle andere omstandigheden
Succes alvast!