Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ja tazzey, was niet helemaal duidelijk doordat jullie sneller waren. Sorry
Ik ben trouwens sowieso geen fan van producten die horen te reinigen die je niet van gezicht afhaalt. Dan laat je een hoop zooi op gezicht zitten, het verspreid vooral het vuil en de make up, maar haalt niet alles eraf.
Zelfs een micelair water laat nog restanten achter, die je misschien niet ziet, maar zijn er wel. Als ik dat eens gebruik, was ik daarna gezicht alsnog.
Hier helpen de wasbare make up doeken ook goed. Die werken met alleen warm water al, maar ik gebruik ze icm die olie of balm en daarna facewash. Merk echt verschil met een washandje oid. Ook omdat ze zachter zijn, dus vriendelijker voor de gevoelige huid rond denogen.
c_alsemgeest schreef:Ik ben sowieso van de "double cleanse"
Voor ik onder de douche ga haal ik eventuele make up of SPF er af met de clinique.
Dan onder de douche en was ik mijn gezicht nog een keer met Paula's Choice foaming cleanser.
Ik hou van grondige, maar zachte reiniging
gaucho schreef:Hier goede ervaringen met de 2 fasen oogmake up remover van biodermal. Verwijderd goed en ik krijg geen last van prikkende ogen. Veel van de 'sensitive' varianten verwijderen waterproof make up minder goed waardoor ik enorm moet poetsen en alsnog last van irritatie krijg.
c_alsemgeest schreef:MyWishMax schreef:Ja tazzey, was niet helemaal duidelijk doordat jullie sneller waren. Sorry
Ik ben trouwens sowieso geen fan van producten die horen te reinigen die je niet van gezicht afhaalt. Dan laat je een hoop zooi op gezicht zitten, het verspreid vooral het vuil en de make up, maar haalt niet alles eraf.
Zelfs een micelair water laat nog restanten achter, die je misschien niet ziet, maar zijn er wel. Als ik dat eens gebruik, was ik daarna gezicht alsnog.
Hier helpen de wasbare make up doeken ook goed. Die werken met alleen warm water al, maar ik gebruik ze icm die olie of balm en daarna facewash. Merk echt verschil met een washandje oid. Ook omdat ze zachter zijn, dus vriendelijker voor de gevoelige huid rond denogen.
Ik ben sowieso van de "double cleanse"
Voor ik onder de douche ga haal ik eventuele make up of SPF er af met de clinique.
Dan onder de douche en was ik mijn gezicht nog een keer met Paula's Choice foaming cleanser.
Ik hou van grondige, maar zachte reiniging
ashley1 schreef:Ik gebruik alleen waterproof mascara en een oogpotlood als make-up en om dat eraf te krijgen gebruik ik van Kruidvat eigen merk de Eye cleansing 2-phase waterproof make-up reiniger. Die is niet vet, prikt niet in de ogen en haalt alle oogmake-up er makkelijk af.
De Lidl heeft ook zo'n zelfde variant, die pak ik ook wel eens mee.