Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Tegenwoordig wordt de sedatie bij zijn ingreep bijna standaard met propofol gedaan en daar moet je de volgende dag echt geen last meer van hebben. Kan wel zijn dat je wat opgeblazen gevoel hebt en evt wat darmkrampen of winderigheid, dit komt door de lucht die in de darm ingeblazen wordt tijdens het onderzoek. Zou er zelf geen dag vrij voor plannen de dag erna, maar dat is denk ik voor iedereen persoonlijk.
_Karlijn schreef:gomir schreef:Tegenwoordig wordt de sedatie bij zijn ingreep bijna standaard met propofol gedaan en daar moet je de volgende dag echt geen last meer van hebben. Kan wel zijn dat je wat opgeblazen gevoel hebt en evt wat darmkrampen of winderigheid, dit komt door de lucht die in de darm ingeblazen wordt tijdens het onderzoek. Zou er zelf geen dag vrij voor plannen de dag erna, maar dat is denk ik voor iedereen persoonlijk.
Sedatie wel ja, maar er zit wel verschil tussen een roesje en sedatie. Met sedatie slaap je echt en krijg je niks meer mee. Een roesje is volgens mij meestal met dormicum/midazolam en ben je over het algemeen nog wel bij. TS had het over een roesje toch?