Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Ik ben gevaccineerd, inclusief booster.
Geen corona gehad en geen klachten door de vaccinatie.
Cubone schreef:Celine_Famke schreef:Ik ben gevaccineerd, beide prikken + booster. Nergens last van gehad, geen klachten, ook geen enkele keer Corona gehad. Dus zeker geen spijt van hoor
Edit: Vraag mij overigens af waarom mensen spijt zouden hebben dan?
Wat ik veel hoor is problemen met spieren. Rugpijnen, pijn in de benen, knieën, armen etc. (Mensen die heel Covid door hebben gewerkt en lichamelijke banen hebben en dus niet weken stil hebben gezeten en daardoor logisch spierpijn hebben).
Ook zijn er bij mij 3 man op kantoor (in de 50) overleden sinds de vaccinatiecampagne tot nu. Nu zitten we wel met ~500 op locatie, maar vind het persoonlijk wel een opmerkelijke hoeveelheid “jonge” mannen. Dat kan toeval zijn natuurlijk! Maar opvallend is het wel.
eilleen333 schreef:Ik ben zelf niet gevaccineerd, mijn moeder wel. Die heeft de eerste twee prikken gehad. Twee maanden later een hartinfarct. Toeval? Of bijwerking? We zullen het nooit weten. Maar ik heb wel zo mijn twijfels. Zij heeft wel spijt van de vacccinatie.
Inmiddels hebben mijn moeder en ik beide Corona gehad. Een flinke griep, meer was het niet.