Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Hij houdt opzich wel van een feestje of een etentje met vrienden, maar gewoon omdat hij 50 wordt wil hij het echt niet hij vindt het echt erg om 50 te worden. Dat is iets om te respecteren. Mijn verjaardag toen ik 50 werd heb ik wel met vrienden gevierd, maar ik heb er dan ook totaal geen moeite mee dat ik 50 werd.Houd hij van ongedwongen gezellige feestjes? Met beste vrienden en familie?
Mijn man doe je geen groter plezier met een fijn feestje, gewoon in de tuin, lekker eten, pilsje erbij. Mocht die van jou dat ook leuk vinden dan gewoon dat feest organiseren zodat iedereen er is wanneer jullie van vakantie thuis komen.
Diddykong schreef:Wij hadden een heel verrassingsfeest voor mijn moeders 50e verjaardag gegeven. Hartstikke leuk! En op Texel verwacht hij dat zeker niet
elnienjo schreef:Elninjo normaal gesproken is hij er wel voor in maar nu deze ronde echt niet , puur omdat hij het verschrikkelijk vindt om 50 te worden.Diddykong schreef:Wij hadden een heel verrassingsfeest voor mijn moeders 50e verjaardag gegeven. Hartstikke leuk! En op Texel verwacht hij dat zeker niet
Er staat dat hij niet van dat soort verrassingen houdt, ik zou zelf not amused zijn geweest als me een feest opgedrongen zou worden terwijl ik zelf aangeef daar niet van te houden.
fohadie schreef:Nog specialer hoeft niet maar ik wil de dag niet zo maar voorbij laten gaan als alle andere dagen van het jaar. Daarom mijn vraag aan de creatieve bokkers. Meer mensen meer ideeën zeg maar. Het gaat niet om hoe duur of hoe groot een kado is maar meer dat het toch niet een gewone dag is geworden net als alle andere.Wat lastig, TS! Zo te lezen wordt hij elk jaar flink verwend en dan wil je iets wat nog specialer is.. Ik bedoel dit niet afgunstig hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik moet wel lachen als iemand wat aandraagt dat hij dat al eerder gehad heeft, zoals de motor.
Kan je het niet omdraaien? Dat je iets gaat doen wat jij heel erg leuk vindt? Hij wilt niet verrast worden, jij ben niet met je verjaardag verrast, dat het nu gewoon jouw dag is, met een knipoog naar zijn verjaardag? Doe je zijn verjaardag een andere keer want dan heb je nu meer tijd om na te denken en wellicht ziet hij er de humor van in.
Wendy_Komen schreef:Poosje terug zaten we 's avonds tv te kijken en toen was er een programma met parachute sprongen, het eerste wat hij zei was daar moet ik echt niet aan denken, vroeger wel hoor maar nu nee echt niet!Bijzonder cadeau en Texel doet mij toch echt denken aan een parachute sprong! Weet je zeker dat hij dat niet durft? Mijn man vond het toen geweldig! (En ik ken je probleem, alle toffe dingen al een keer gedaan, en ideeën raken op.)
elnienjo schreef:Welke reisbestemming staat nog op z'n bucketlist? Maak dan een waardebon voor een reis naar X buiten 't hoogseizoen.
Hevonen schreef:Een professionele fotoshoot, samen op Texel, of een bon voor eentje met het gezin?
meggiemeg schreef:elnienjo schreef:Welke reisbestemming staat nog op z'n bucketlist? Maak dan een waardebon voor een reis naar X buiten 't hoogseizoen.
Grappig dat je een reis aanhaalt. Mijn man is van oorsprong een zeeuw. Toevallig zag ik pas op FB een leuke trip door Zeeland met alle mooiste plekken, nu zat ik daar aan te denken om daar wat mee te doen om dat over een paar dagen te verdelen en dan te overnachten in een B&B. Maar is dat leuk om dit te geven op zijn verjaardag?
elnienjo schreef:meggiemeg schreef:Grappig dat je een reis aanhaalt. Mijn man is van oorsprong een zeeuw. Toevallig zag ik pas op FB een leuke trip door Zeeland met alle mooiste plekken, nu zat ik daar aan te denken om daar wat mee te doen om dat over een paar dagen te verdelen en dan te overnachten in een B&B. Maar is dat leuk om dit te geven op zijn verjaardag?
Ik dacht zelf meer in de trend van een safari in Afrika of een roadtrip door de USA