Verrassing voor mijn man die 50 wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 20:58

Houd hij van ongedwongen gezellige feestjes? Met beste vrienden en familie?
Mijn man doe je geen groter plezier met een fijn feestje, gewoon in de tuin, lekker eten, pilsje erbij. Mocht die van jou dat ook leuk vinden dan gewoon dat feest organiseren zodat iedereen er is wanneer jullie van vakantie thuis komen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 21:34

Diddykong schreef:
Wij hadden een heel verrassingsfeest voor mijn moeders 50e verjaardag gegeven. Hartstikke leuk! En op Texel verwacht hij dat zeker niet :+
Daar ga ik hem niet blij mee maken, dus dat gaat 'm niet worden. Ik wil het bijzonder en speciaal maar niet te groot maken voor hem

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 21:37

bigone schreef:
Houd hij van ongedwongen gezellige feestjes? Met beste vrienden en familie?
Mijn man doe je geen groter plezier met een fijn feestje, gewoon in de tuin, lekker eten, pilsje erbij. Mocht die van jou dat ook leuk vinden dan gewoon dat feest organiseren zodat iedereen er is wanneer jullie van vakantie thuis komen.
Hij houdt opzich wel van een feestje of een etentje met vrienden, maar gewoon omdat hij 50 wordt wil hij het echt niet hij vindt het echt erg om 50 te worden. Dat is iets om te respecteren. Mijn verjaardag toen ik 50 werd heb ik wel met vrienden gevierd, maar ik heb er dan ook totaal geen moeite mee dat ik 50 werd.

Diddykong

Re: Verrassing voor mijn man die 50 wordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 22:47

En als je het bijv de dag ervoor viert. In de trant van je laatste dag in de 40 of zo :o.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 23:04

Diddykong schreef:
Wij hadden een heel verrassingsfeest voor mijn moeders 50e verjaardag gegeven. Hartstikke leuk! En op Texel verwacht hij dat zeker niet :+

Er staat dat hij niet van dat soort verrassingen houdt, ik zou zelf not amused zijn geweest als me een feest opgedrongen zou worden terwijl ik zelf aangeef daar niet van te houden.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 23:08

elnienjo schreef:
Diddykong schreef:

Er staat dat hij niet van dat soort verrassingen houdt, ik zou zelf not amused zijn geweest als me een feest opgedrongen zou worden terwijl ik zelf aangeef daar niet van te houden.
Elninjo normaal gesproken is hij er wel voor in maar nu deze ronde echt niet , puur omdat hij het verschrikkelijk vindt om 50 te worden.

Dit jaar dus geen verjaardagsfeestje voor hem, prima, maar ik wil wel met een leuke herinnering voor hem er op terug kunnen kijken.

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 23:10

Een proefles met de vrachtwagen of met een bus? Met een bus kan je soms ook nog extra passagiers mee nemen als extraatje :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 23:25

Diddykong schreef:
En als je het bijv de dag ervoor viert. In de trant van je laatste dag in de 40 of zo :o.

Ja had laatst wat gezien over de begrafenis van de 30ste jaren, dan kan dat in de 40ste jaren vast ook.

Maar leuke ideeën!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 23:34

Als hij zoveel moeite heeft met die cijfers, abonnement op de sportschool en de schoonheidssalon :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 23:37

Wat lastig, TS! Zo te lezen wordt hij elk jaar flink verwend en dan wil je iets wat nog specialer is.. Ik bedoel dit niet afgunstig hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik moet wel lachen als iemand wat aandraagt dat hij dat al eerder gehad heeft, zoals de motor.

Kan je het niet omdraaien? Dat je iets gaat doen wat jij heel erg leuk vindt? Hij wilt niet verrast worden, jij ben niet met je verjaardag verrast, dat het nu gewoon jouw dag is, met een knipoog naar zijn verjaardag? Doe je zijn verjaardag een andere keer want dan heb je nu meer tijd om na te denken en wellicht ziet hij er de humor van in.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 00:10

Hier vorig jaar midden in de covid prut op texel met zijn tween toch een feestje kunnen maken. Ik had een mega vlag met 50 met abaham gekocht, een t shirt met 50. Placemats en onderzetters met 50 en die meegesmokkeld. Heel stiekem vooraf al de verhuurder ingeseind }> die de dag vanzijn verjaardag het hele huisje zouden versieren. Bij aankomst had ik mijn versierspullen gegeven ook. Het was wel even een klus om hem weg te krijgen lang genoeg. :')

En ze waren echt los gegaan *\%/* overal balonnen, slingers een groot bord met 50 erop. Kadopakket zelfs met texel producten :oo toen we terugkwamen was hij echt stil en voelde zich heel jarig. De 50 vlag hangt nog steeds in huis.

Op texel kun je ook solex rijden :j en er zijn best wat boottochten mogelijk ook.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 01:51

Zijn er kinderen, broers, zussen, ouders, vrienden die hij heel graag ziet? Misschien die wel als verrassing laten komen en samen iets doen en eten? Simpel, maar wel aandacht aan de dag.

Mijn man werd vorige maand 50 en ik ben niet van de verjaardagen, dus hij verwachtte niks. Toch hadden onze zoon en ik een kleine verrassing.
Ik heb een pop gemaakt en met een slinger en cijfer ballonnen de versiering gedaan. Niet overdreven, maar net dat beetje aandacht ervoor.

Mijn man vrij laten nemen voor een ziekenhuis bezoek, maar voor dat we weg moesten, stonden zoon, schoondochter en mijn moeder voor de deur met taart en kado's.
We zouden een dagje weg gaan, maar ik was ziek, dus samen thuis blijven zitten. Gegeten en hij was toch wel erg verbaasd en verrast.

Volgende week gaat het uitstapje door, maar hij weet nog steeds niet waarheen.

Ik heb mn man al een jaar "gepest" met het 50 worden en zijn gevoelens zijn wisselend over die leeftijd, maar vieren is niet altijd per se iets extreems. Gewoon samen zijn en tijd doorbrengen, wat extra aandacht kan ook goed voelen denk ik, als het gevoelig ligt.

Echter.........als ik aan de beurt ben, moeten ze me echt met rust laten. Ik heb geen moeite met het getal, maar feestdagen en het verplichte. Ik verwacht van mijn man geen acties, maar over mn zoon zou ik twijfelen. Daar zou ik ook niet boos om worden verder.

Soms is wie en hoe ook belangrijk.

En anders; Pak je zelf in, schrijf een lief stukje en geniet van het samen zijn.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 07:18

fohadie schreef:
Wat lastig, TS! Zo te lezen wordt hij elk jaar flink verwend en dan wil je iets wat nog specialer is.. Ik bedoel dit niet afgunstig hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik moet wel lachen als iemand wat aandraagt dat hij dat al eerder gehad heeft, zoals de motor.

Kan je het niet omdraaien? Dat je iets gaat doen wat jij heel erg leuk vindt? Hij wilt niet verrast worden, jij ben niet met je verjaardag verrast, dat het nu gewoon jouw dag is, met een knipoog naar zijn verjaardag? Doe je zijn verjaardag een andere keer want dan heb je nu meer tijd om na te denken en wellicht ziet hij er de humor van in.
Nog specialer hoeft niet maar ik wil de dag niet zo maar voorbij laten gaan als alle andere dagen van het jaar. Daarom mijn vraag aan de creatieve bokkers. Meer mensen meer ideeën zeg maar. Het gaat niet om hoe duur of hoe groot een kado is maar meer dat het toch niet een gewone dag is geworden net als alle andere.
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 07-04-22 07:40, in het totaal 1 keer bewerkt

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 07:20

Karuna dat solex rijden vind ik ook een leuk idee. Wat leuk dat jullie je man zo hebben kunnen verrassen!!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 07:28

Bijzonder cadeau en Texel doet mij toch echt denken aan een parachute sprong! Weet je zeker dat hij dat niet durft? Mijn man vond het toen geweldig! (En ik ken je probleem, alle toffe dingen al een keer gedaan, en ideeën raken op.)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 07:35

Superpony van zijn familie hoeft hij niet veel te verwachten, een belletje is al bijna te duur om het zo te omschrijven. Kinderen hebben we niet. Het nadeel is dat het midden in de bouwvak valt en veel vrienden zijn dan ook met vakantie. Dat is dan ook de reden dat we onze verjaardag meestal samen vieren, ik ben een maand later jarig, dan is het makkelijker om de vriendengroep bij elkaar te krijgen omdat de vakantieperiode dan weer voorbij is.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 07:38

Wendy_Komen schreef:
Bijzonder cadeau en Texel doet mij toch echt denken aan een parachute sprong! Weet je zeker dat hij dat niet durft? Mijn man vond het toen geweldig! (En ik ken je probleem, alle toffe dingen al een keer gedaan, en ideeën raken op.)
Poosje terug zaten we 's avonds tv te kijken en toen was er een programma met parachute sprongen, het eerste wat hij zei was daar moet ik echt niet aan denken, vroeger wel hoor maar nu nee echt niet!
Het is een luxe probleem ik weet het, we zijn al best wat jaren samen en dan ben je op een gegeven moment inderdaad door de ideeën heen en veel heb je al gedaan. Maar het komt goed, heb al best wat leuke ideetjes voorbij zien komen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 08:08

LvA1993 schreef:
Een proefles met de vrachtwagen of met een bus? Met een bus kan je soms ook nog extra passagiers mee nemen als extraatje :)
Met de vrachtwagen zal hij wel leuk vinden, leuk idee om te onthouden!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 09:23

Welke reisbestemming staat nog op z'n bucketlist? Maak dan een waardebon voor een reis naar X buiten 't hoogseizoen.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 09:47

Een professionele fotoshoot, samen op Texel, of een bon voor eentje met het gezin?

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 10:10

elnienjo schreef:
Welke reisbestemming staat nog op z'n bucketlist? Maak dan een waardebon voor een reis naar X buiten 't hoogseizoen.

Grappig dat je een reis aanhaalt. Mijn man is van oorsprong een zeeuw. Toevallig zag ik pas op FB een leuke trip door Zeeland met alle mooiste plekken, nu zat ik daar aan te denken om daar wat mee te doen om dat over een paar dagen te verdelen en dan te overnachten in een B&B. Maar is dat leuk om dit te geven op zijn verjaardag?
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 07-04-22 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 10:12

Hevonen schreef:
Een professionele fotoshoot, samen op Texel, of een bon voor eentje met het gezin?

We nemen onze honden mee naar Texel, dus dat is wel een leuk idee om een fotoshoot te doen van de honden of van ons samen met de honden. Dan staat ook direct het hele "gezin" op de foto, we zijn maar met zijn 2-tjes en hebben dan nog onze honden waar hij super gek mee is en onze oude opa de fries die met pensioen thuis staat op de wei.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:11

meggiemeg schreef:
elnienjo schreef:

Grappig dat je een reis aanhaalt. Mijn man is van oorsprong een zeeuw. Toevallig zag ik pas op FB een leuke trip door Zeeland met alle mooiste plekken, nu zat ik daar aan te denken om daar wat mee te doen om dat over een paar dagen te verdelen en dan te overnachten in een B&B. Maar is dat leuk om dit te geven op zijn verjaardag?

Ik dacht zelf meer in de trend van een safari in Afrika of een roadtrip door de USA :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 12:45

elnienjo schreef:
meggiemeg schreef:

Ik dacht zelf meer in de trend van een safari in Afrika of een roadtrip door de USA :D

O haha verkeerd begrepen, een mooie reis in Afrika staat wel op ons verlanglijstje maar nog niet voor nu. Mijn zwager heeft de juiste contacten daar om een mooie reis te kunnen organiseren. Voor nu gaat dat nog niet vanwege een druk eigen bedrijf, zorg om dementerende moeder enzo.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:17

Maak een herinneringen boek met stukjes van vrienden, familie, nichtjes neefjes ooms, tante en ook vrienden van vroeger (als hij die nog spreekt). Word vast mooi en je komt dingen over m te weten die je eerder nooit wist!