_AB_ schreef:Groningen is goed vertegenwoordigd hier!
@Jettie: fijn dat je echo goed was! Ik mag Dinsdag weer, dan hebben we de termijn echo.
Merken jullie het aan je huisdieren dat je zwanger bent?
Niet echt, mijn hond is sowieso nogal beschermend naar mij toe, maar ze slaat wel vaker harder en sneller aan nu als er een andere hond langs loopt.
PoelieWoelie schreef:Dankjewel Jettie! En fijn dat alles goed is

Ik heb nu morgen een echo, dat kon helaas niet eerder. Tot nu toe nog niet meer gebloed gelukkig. Hopelijk blijft dat zo en was het gewoon een geknapt adertje.
Verloskundige zei wel dat een goede echo geen garantie geeft dat het helemaal goed is. Het proces van miskraam zou al wel bezig kunnen zijn maar dat het hartje dan nog niet gestopt is met kloppen. Maar we hopen in ieder geval te zien of de groei goed is, ik denk/hoop dat dat ook al wel wat kan zeggen.. ? Fingers crossed!
Spannend, hoe is het geweest vandaag??
J0anieke schreef:Goedemorgen!
@Anneert dat slecht slapen en gebroken nachten herken ik. Heb ik tussen week 6 en 10/11 ook erg last van gehad. Gaat nu gelukkig wel weer iets beter.
Op dit moment sta ik ook nog 25% ziekgemeld. Vanaf week 6 was dit 50%. Wilde komende week weer naar full time gaan, maar dat is nog iets te ambitieus ben ik bang..
Fijn dat dat iets beter gaat! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Welkom Sanne!