Wat grappig om te zien dat iedereen hier 'wat ouder' is!
Ik had maandagochtend wat dingen getild (keurig in de bouwmarkt en Tuinland aan het personeel gevraagd of ze alles op m'n karretje en in de auto konden zetten, maar niet aan gedacht dat ik alleen stond in de winkel en dat ik het er zelf uit moest krijgen
) en toen ik later naar de wc ging had ik lichtroze afscheiding. Nou echt, m'n hart zat in m'n keel hoor. Maar een uur later was het alweer over gelukkig en tot nu toe niks meer. Maar ik vind het toch wel spannend hoor, nu echt aftellen tot de echo, nog 5 dagen en dan ben ik weer gerust! @_AB_: Dapper van je! Gaat het een beetje goed met werken?
@Medea: Dankjewel! Wij hebben het beide keren ook direct aan de familie verteld hoor, ik snap niet hoe mensen dat 12 weken voor zich kunnen houden
@J0anieke: Wat vervelend zeg die eerste keer! Had je dan eigenlijk niet door dat je zwanger was?

). In totaal heb ik ongeveer 9 dagen gebloed denk ik (en mijn normale menstruatie is meestal 3 dagen). Ben toen naar de verloskundige geweest, daar was niks (meer?) te zien op de echo. Gezien mijn cyclus normaal erg regelmatig is (slikte de pil al langer dan een jaar niet meer), het bloed en de positieve test mocht ik wel uitgaan van een erg vroege miskraam en rekenen ze deze zwangerschap ook als 2e zwangerschap.
Mariëtte, 28 jaar, wonend in de provincie Groningen, samen met man en hond. Ook nog wel actief in de paarden, maar zeer recreatief
zo bijzonder wat ze nu allemaal al kunnen zien! Hartkamers, hersenhelften, maag, blaas, wervels... was echt leuk! En zo gek om een vrijwel constant bewegend kindje te zien terwijl ik het nu nog niet kan voelen. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt! 
Dus dat maakte het ineens echt en stelde me gerust.

na heel lang niet meer gereageerd te hebben op bokt (maar toch dagelijks bokt te lezen