Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Amyyy schreef:De workshop was heel leuk! Helemaal vergeten te reageren. Maar zeker een aanrader! Het waaide wel echt heel hard, ik had echt moeite on bij te blijven, het kostte me best veel kracht. Vodka heeft weer een keer gezwommen, whoops. Ik vond het alleen wel eng, de lijn ging over haar hoofd, waardoor ze zichzelf vast klemde bij d'r nek. De volgende keer doe ik de lijn niet vast. Ze zwemt niet van me weg, dus dat lijkt me veiliger.
Thuis blijf ik voorlopig lekker zittend suppen.
[ [url=m/487A8b.jpg]Afbeelding[/url] ]
tienus63 schreef:Vandaag windkracht 5 geprobeerd.
Pittige workout en af en toe niet voor uit kunnen komen.
Schuimkopjes lagen op de kant en de golven braken.
Om te staan was het net gek genoeg.
Staande had de wind behoorlijk vat op je.
Met shorttrackster wetsuit en zwemvest was het qua temperatuur prima te doen.
Wind was toch teveel van het goede.
Vorige stond er een aardige bries. Nu hadden we golven en beukten ze midden onder de plank ipv alleen onder de boeg van de plank.
Wind blies je gemakkelijk dwars op de stroming en dan moest je je evenwicht goed bewaren.
o0eefje0o schreef:Ik kwam dit tegen om op je sup te plakken! Zowel voor de veiligheid van jezelf als voor diefstal van je materiaal erg handig! En vooral het deel van gratis hé!
Als je na de site gaat zie je dat het ook is voor open boten en andere watersporters
[ [url=m/todMcp.jpg]Afbeelding[/url] ]