Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hwn schreef:Ik heb dezelfde symptomen (al was de buikpijn bij mij maar miniem), maar huisarts houdt het bij een "gewone" verkoudheid. Maar heb intussen toch 3 dagen ziekteverlof gekregen, bleef hangen, vanmorgen nu ook met bijna dichtgetraande ogen wakker geworden.
Love_Rosie schreef:Herkennen jullie ook dat je er na nog last houdt van je hoofd? Ik weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven.. een soort druk als het allemaal wat teveel is. Heb het idee dat de druk ook wat bij mn oren en ogen zit. Tegelijk een beetje een wattig gevoel alsof ik er niet helemaal bij ben.
hwn schreef:Pfff, hier inmiddels 2 weken geleden dat ik 3 dagen te bed lag met griep (en toen had ik al een weekje last), en ik kom er maar niet vanaf. Net even getemperatuurd, en zit nu toch weer op 37,6°. En het feit dat de mondkapjes net afgeschaft zijn op het werk, en dat veel van mijn collega's ziek komen werken, maakt het er natuurlijk niet beter op.
En helaas heb ik deze week iets teveel hooi op mijn vork genomen, zal ook niet geholpen hebben. Hopelijk kan ik maandag aan de slag, er is al zoveel uitval, vandaag zelfs een collega met hartklachten weggebracht met de ziekenwagen.
Gaabje schreef:hwn schreef:Pfff, hier inmiddels 2 weken geleden dat ik 3 dagen te bed lag met griep (en toen had ik al een weekje last), en ik kom er maar niet vanaf. Net even getemperatuurd, en zit nu toch weer op 37,6°. En het feit dat de mondkapjes net afgeschaft zijn op het werk, en dat veel van mijn collega's ziek komen werken, maakt het er natuurlijk niet beter op.
En helaas heb ik deze week iets teveel hooi op mijn vork genomen, zal ook niet geholpen hebben. Hopelijk kan ik maandag aan de slag, er is al zoveel uitval, vandaag zelfs een collega met hartklachten weggebracht met de ziekenwagen.
Dat klinkt niet fijn hwn. Zorg goed voor jezelf, en ook al is het druk op werk, wat niet gaat gaat niet. Uiteindelijk zit je zelf met de gebakken peren en helaas kom je daar vaak pas achter als het eigenlijk te laat is.
hwn schreef:Gaabje schreef:
Dat klinkt niet fijn hwn. Zorg goed voor jezelf, en ook al is het druk op werk, wat niet gaat gaat niet. Uiteindelijk zit je zelf met de gebakken peren en helaas kom je daar vaak pas achter als het eigenlijk te laat is.
Ben idd al de hele week in ziekteverlof, maandagochtend had ik maar liefst 39° koorts. Sinds enkele dagen koortsvrij, maar nog altijd weinig eetlust, nog pijnlijke hoest en keelpijn. Denk dat die keelpijn nu al 4 of 5 weken aanhoudt.
Beterschap bij iedereen!
Ik denk dat ik volgend jaar toch ook een griepvaccin neem, want ik merk dat de oude generatie nu toch gespaard blijft. Hoewel, mijn oom is deze week overleden aan een longontsteking, maar ja, hij was dan ook al 88.