Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChantal94 schreef:Hier ook gestart met immunotherapie, eerste jaar bijna erop zitten voor boom- en graspollen en ik merk nu al verschil! Doe het wel dmv injecties omdat ik het risico te groot vind om zo’n tablet te vergeten in die 5 jaar en mijn arts gaf aan dat het effect dan ook direct minder is.
Tapen overigens ook goede ervaring mee.
SusanH schreef:Ik heb een intolerantie voor riet en bietsuiker, en honing. Dus dat gaat hem niet worden.xChantal94 schreef:Hier ook gestart met immunotherapie, eerste jaar bijna erop zitten voor boom- en graspollen en ik merk nu al verschil! Doe het wel dmv injecties omdat ik het risico te groot vind om zo’n tablet te vergeten in die 5 jaar en mijn arts gaf aan dat het effect dan ook direct minder is.
Tapen overigens ook goede ervaring mee.
Gaat dat via verwijzing van de huisarts? Hoe hebben ze bij jou getest waar je allergisch voor bent? Bij een standaard test ( de krasjes test) komt er bij mij gek genoeg niks uit.
SusanH schreef:Ik geloof zelf niet in tapen. Buiten dat, hoe moet ik het zien? Moet je dan weken met tape op lopen? Wat als je gaat douchen/badderen?