Hoe doen mensen het... krukken!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-22 10:41

Vanmorgen met de jongste op de kont de trap af gekomen. Wil niet voor elk dingetje mijn vriend moeten bellen. Werkt ook niet mee dat we nu allemaal corona hebben. Waar ik vanaf vorige week al hoop dat ik voor een MRI mag komen, hoop ik nu dat ze mij volgende week pas inplannen. :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:52

Ik buig de armbeugels strakker naar binnen zodat de kruk aan mijn arm blijft hangen als ik dat wil. Scheelt enorm in het niet elke keer weg hoéven zetten.
Sterkte ermee allemaal.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:28

Amalarab schreef:
Ik heb ook een brace gekregen toen 2,5 week geleden mijn knie knakte (tijdens het skiën)
De brace houdt mijn knie vrij, dus ik kan er wel mee lopen. Soms zakt hij af, dan doet het idd pijn op mijn knieschijf maar dan hijs ik ‘m weer wat omhoog en zet ‘m strakker vast. Ik mag 18 maart naar de orthopeed.
Ik zou toch die brace pakken als het zo’n zelfde is…succes!
[ [url=m/JfIY9r.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fgAqoa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo loop ik er inderdaad ook bij! Ik moet vanmiddag voor de eerste sessie fysiotherapie, ben heel benieuwd..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:45

Mijn man heeft mri aangevraagd bij rugpoli.nl. gedekt door veel aanvullende verzekeringen en kon meteen de volgende dag al terecht bij de MRI. Dat was wel een nekschouder arm blessure.
Misschien een idee als je aanvullend verzekerd bent. Geen idee of ze ook knieën doen. Je zou kunnen informeren.

Beterschp Y;(

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-22 11:38

Ik ben vanmorgen eindelijk door de MRI gegaan. Nu nog een kleine week wachten, volgende week maandag krijg ik pas de uitslag! Loop inmiddels op 1 kruk in huis en soms stukjes zonder. Heb echt een haat liefde verhouding met die krukken.... :')

Moest wel lachen achteraf. Lag in de mri, krijg ik toch een kriebelhoest. Op alle mogelijke manieren slikken, roggelen om maar niet te hoesten en stil te blijven liggen. Denk dat die jongen die mij geholpen heeft ook wel heeft gedacht, wat is die aan het doen!?!