Pijn aan ribben na het opdoen van deken paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 22:21

Mijn man heeft dit ook gehad, hij had last van zijn ribben en hij wilde iets uit de achterbak van de auto pakken.Toen ging het mis en hij had heel veel pijn. Dat heeft wel even geduurd, in het begin kon hij zich niet bewegen.

Union_Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-22 22:59

marleen_usar schreef:
Mijn man heeft dit ook gehad, hij had last van zijn ribben en hij wilde iets uit de achterbak van de auto pakken.Toen ging het mis en hij had heel veel pijn. Dat heeft wel even geduurd, in het begin kon hij zich niet bewegen.

Precies dat! Ik schrok er enorm van, stalgenootje zag het ook gebeuren en zag mij wit wegtrekken. Dat zo'n simpele beweging kan zorgen voor zoveel pijn. Hopelijk gaat alles weer helemaal goed met je man!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 23:05

Ik dacht serieus dat het zijn hart was,ik belde de huisartsenpost en die zeiden daar kan je niks aan doen behalve paracetamol nemen. Hij durfde zich niet meer te bewegen, maar gelukkig nooit geen last meer van gehad.

Union_Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-22 23:09

marleen_usar schreef:
Ik dacht serieus dat het zijn hart was,ik belde de huisartsenpost en die zeiden daar kan je niks aan doen behalve paracetamol nemen. Hij durfde zich niet meer te bewegen, maar gelukkig nooit geen last meer van gehad.

Heftig, ook voor jou als je dacht dat hij het aan zijn hart kreeg. Gelukkig dat alles weer goed gaat. Ik slik nu inderdaad ook paracetamol, werkt redelijk goed en brengt de minste bijwerkingen met zich mee (vergeleken met NSAIDs).