amen schreef:https://www.merrell.com/NL/nl_NL/home?c ... lsrc=aw.ds
Kijk maar welke type materiaal..
Soepele zool..
Breed voorvoet gedeelte.
Heb al eens merrel gehad, snel stuk, slechte zool waardoor ik zelfs schuurplekken onderaan mijn voet kreeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amen schreef:https://www.merrell.com/NL/nl_NL/home?c ... lsrc=aw.ds
Kijk maar welke type materiaal..
Soepele zool..
Breed voorvoet gedeelte.
Hannanas schreef:BeFunny schreef:Ik zoek trouwens nog fijne lichte wandelschoenen wel met Gore tex voor van de zomer en moeten echt waterdicht omdat ik nog wel eens door drassige gebieden loop en ze gaan ook nee op vakantie net als de Meindles uiteraard. De lagere Meindles zitten over het algemeen wel anders ik heb natuurlijk niet alles gepast. En sommigen vallen onder mijn enkel raar dat het schuurt zeg maar.
De Arc’teryx Norvan ld (met en zonder gtx mogelijk) zijn echt dé zegen voor mijn smalle voeten met brede voorvoet. Die schoen zit smal rond hak en wreef en breed van voor. Ze zijn licht en mijn zooltjes passen er ook in. Misschien iets voor jou voor de zomer?
Letsdunit schreef:BeFunny schreef:Ik heb de meindls lady vacuüm ultra Gtx. Zeker niet mooi maar lopen zalig, je voet wordt er als het ware ingezogen. Meindls staan bekend om de brede voet. Maar ik heb smalle, lange platvoeten![]()
lopen zaaaalig.
Die heb ik ook, zitten heerlijk alleen ik ben dus al een paar keer bijna onderuit gegaan omdat de lus van mijn veter aan de haakjes van de andere schoen bleef hangen
BeFunny schreef:Hannanas schreef:
De Arc’teryx Norvan ld (met en zonder gtx mogelijk) zijn echt dé zegen voor mijn smalle voeten met brede voorvoet. Die schoen zit smal rond hak en wreef en breed van voor. Ze zijn licht en mijn zooltjes passen er ook in. Misschien iets voor jou voor de zomer?
Deze ken ik nog niet die ga ik opzoeken.
Oo dat is een trail runningschoen. Ik heb wel fijne hardloopschoenen. Die zou ik ook nog kunnen gebruiken trouwens.
henny_w schreef:BeFunny schreef:Veters anders strikkenIk heb ze al wat jaartjes, nooit gebeurd.
Daar heb ik al vaker over gelezen dat veters anders strikken ook kan helpen. Is er iemand die dat 'anders strikken' hier kan uitleggen?
henny_w schreef:BeFunny schreef:Veters anders strikkenIk heb ze al wat jaartjes, nooit gebeurd.
Daar heb ik al vaker over gelezen dat veters anders strikken ook kan helpen. Is er iemand die dat 'anders strikken' hier kan uitleggen?