Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCid schreef:Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het is. Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid.
Stop toch met meedoen met deze onzinnige dingen; het enige wat het oplevert is dat de hoge heren het nodige vinden om de belachelijke, niet werkende maar wel verwoestende, maatregelen te handhaven. Kruip je ben in, ziek uit en meldt je ziek; klaar!
ElCid schreef:Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het i, complete gehersenspoeld! Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid. Dus wat schiet je er mee op? 0,0, noppes, nada.
Stop toch met meedoen met deze onzinnige dingen; het enige wat het oplevert is dat de hoge dictatoriale heren het nodige vinden om de belachelijke, niet werkende maar wel verwoestende, maatregelen te handhaven. Kruip je bed in, ziek uit en meldt je ziek; klaar!
dalena schreef:17:19 is het dan zover
Zebrastreep schreef:dalena schreef:17:19 is het dan zover
Niet te druk maken , ik ben 2 uurtjes geleden geweest en het viel mij weer reuze mee. Ik ben echt een piepert hoor wat betreft pijn. Zelfs geen pijnlijke neus na die tijd.
Alleen een kwal van een vent. In de auto testen gaat echt niet zo gemakkelijk het is vrij donker en voor mijn idee is het zicht vrij slecht.
Moest ook nog 2x in de neus omdat het de eerste keer niet lukte. Dit ligt volledig aan mijzelf hoor maar vond het geen leuke man![]()
Hoofd achterover en wenkbrauwen ver omhoog en dan komt het helemaal goed. En proberen te ontspannen het duurt heel kort.
dalena schreef:Dus even op een rijtje:
-hoofd naar achter
-wenkbrauwen omhoog
-"Aaa" zeggen
Nog iets?![]()
Ik heb last van psychische misselijkheid..en ben dus enorm misselijk na het maken van de afspraak. Ben benieuwd of ik mijn mond überhaupt open krijg. Drinken lukt met kleine slokjes. Eten gaat al helemaal niet. Ben blij als ik het achter de rug heb.
Zebrastreep schreef:dalena schreef:Dus even op een rijtje:
-hoofd naar achter
-wenkbrauwen omhoog
-"Aaa" zeggen
Nog iets?![]()
Ik heb last van psychische misselijkheid..en ben dus enorm misselijk na het maken van de afspraak. Ben benieuwd of ik mijn mond überhaupt open krijg. Drinken lukt met kleine slokjes. Eten gaat al helemaal niet. Ben blij als ik het achter de rug heb.
Slaan als het te heftig wordtnee grapje. Ik herken de spanningsklachten maar al te goed ik heb ze toch ook altijd een beetje.
ElCid schreef:Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het i, complete gehersenspoeld! Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid. Dus wat schiet je er mee op? 0,0, noppes, nada.
Stop toch met meedoen met deze onzinnige dingen; het enige wat het oplevert is dat de hoge dictatoriale heren het nodige vinden om de belachelijke, niet werkende maar wel verwoestende, maatregelen te handhaven. Kruip je bed in, ziek uit en meldt je ziek; klaar!
_Mir schreef:ElCid schreef:Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het i, complete gehersenspoeld! Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid. Dus wat schiet je er mee op? 0,0, noppes, nada.
Dankjewel, precies wat ik wilde zeggen!
Ik zag nog een opmerking voorbij komen dat 'alle maatregelen eraf gaan'. Je leeft echt onder een steen als je niet begrijpt dat dit maar voor even is, voor de winter is de QR weer gewoon terug. Ze zijn al flink aan het investeren in de QR Code verder. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat er nog steeds mensen slapen, krijg er ook steeds minder respect voor. Verdiep je eens in de echte belangrijke dingen. Het gaat over jouw leven, het leven van jouw kleinkinderen etc, het is ook hun toekomst..
Stop met meewerken aan die niet-werkende PCR testen, alles wordt zo in stand gehouden....
WinSel schreef:Hoe was je uitslag TS?
Ik heb inmiddels 3 negatieve zelftesten gedaan, gisteren 2 en vandaag 1. Heb keelpijn en wat verkouden. Ga zometeen toch naar de GGD voor een test. Gewoon om het maar zeker te weten....