Pcr test laten doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dalena

Re: Pcr test laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 11:31

Ik moet naar de dagbesteding als het geen corona is. Dus geen pcr test en uitzieken gaat dan niet. Tenzij ik echt mijn bed niet uit kom.

Bedankt voor de tips! Ik ga het aangeven dat ik het spannend vind en snel moet kokhalzen.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:16

Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het i, complete gehersenspoeld! Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid. Dus wat schiet je er mee op? 0,0, noppes, nada.
Stop toch met meedoen met deze onzinnige dingen; het enige wat het oplevert is dat de hoge dictatoriale heren het nodige vinden om de belachelijke, niet werkende maar wel verwoestende, maatregelen te handhaven. Kruip je bed in, ziek uit en meldt je ziek; klaar!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:18

ElCid schreef:
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het is. Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid.
Stop toch met meedoen met deze onzinnige dingen; het enige wat het oplevert is dat de hoge heren het nodige vinden om de belachelijke, niet werkende maar wel verwoestende, maatregelen te handhaven. Kruip je ben in, ziek uit en meldt je ziek; klaar!

Stel je niet zo aan de cijfers zijn hoog en de maatregelen gaan er eind februari allemaal af. Ondanks de hoge cijfers. Echt waar maak je je druk om.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:18

ElCid schreef:
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van testen met een, intussen ten overvloede bekend, onbetrouwbare test die hoofdzakelijk vals positieven geeft en ook vals negatieven? Het enige wat je er mee bereikt is dat je wordt toegevoegd aan de statistieken ( hoi, hoi, weer een "besmetting" ( lees; ( vals) positief getest erbij!). Ik snap niet dat mensen nog steeds meegaan in deze massahypnose/ psychose want dat is wat het i, complete gehersenspoeld! Als je C hebt mag je daar geen medicijnen voor nemen en moet je gewoon uitzieken, net als met de griep ( die net zo besmettelijk is en net zo gevaarlijk kan zijn!) of een fikse verkoudheid. Dus wat schiet je er mee op? 0,0, noppes, nada.
Stop toch met meedoen met deze onzinnige dingen; het enige wat het oplevert is dat de hoge dictatoriale heren het nodige vinden om de belachelijke, niet werkende maar wel verwoestende, maatregelen te handhaven. Kruip je bed in, ziek uit en meldt je ziek; klaar!

Dit topic is hier niet voor bedoeld.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:21

Je hebt gelijk pablo ik laat mij ook alweer gaan :+

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 16:55

17:19 is het dan zover :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 16:58

dalena schreef:

Niet te druk maken , ik ben 2 uurtjes geleden geweest en het viel mij weer reuze mee. Ik ben echt een piepert hoor wat betreft pijn. Zelfs geen pijnlijke neus na die tijd.

Alleen een kwal van een vent. In de auto testen gaat echt niet zo gemakkelijk het is vrij donker en voor mijn idee is het zicht vrij slecht.

Moest ook nog 2x in de neus omdat het de eerste keer niet lukte. Dit ligt volledig aan mijzelf hoor maar vond het geen leuke man :')

Hoofd achterover en wenkbrauwen ver omhoog en dan komt het helemaal goed. En proberen te ontspannen het duurt heel kort.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:00

Hier viel het mij best mee, in mijn keel vind ik niet erg en ja traanogen na die in mijn neus maar vriendelijke jongen die beloofde het snel te doen en hardop aftelde toen ik aangaf die naar te vinden.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 17:01

Zebrastreep schreef:
dalena schreef:

Niet te druk maken , ik ben 2 uurtjes geleden geweest en het viel mij weer reuze mee. Ik ben echt een piepert hoor wat betreft pijn. Zelfs geen pijnlijke neus na die tijd.

Alleen een kwal van een vent. In de auto testen gaat echt niet zo gemakkelijk het is vrij donker en voor mijn idee is het zicht vrij slecht.

Moest ook nog 2x in de neus omdat het de eerste keer niet lukte. Dit ligt volledig aan mijzelf hoor maar vond het geen leuke man :')

Hoofd achterover en wenkbrauwen ver omhoog en dan komt het helemaal goed. En proberen te ontspannen het duurt heel kort.

Ja je hebt gelijk. Het is heel even vervelend maar dat is het dan ook. Het is vooral de stress vooraf. Nu maar even Netflix opzetten of de Switch erbij pakken :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:03

Wat ik deed was een zin mijn mijn hoofd nemen (in mijn geval toevallig een regel van een liedje dat ik in mijn hoofd had: oh what a lady what a night'). En ik nam me voor die regel te zeggen tijdens de PCR. 1x 'oh what a lady what a night' en het is alweer voorbij...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:05

De eerste keer scheet ik ook in mn broek maar valt allemaal mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:31

En de medewerkers zijn beter getraind in het afnemen van testen.

De allereerste test wat ik had in juli 2020 vond ik wel vreselijk. Je merkte toen echt wel dat ze nog wat zoekende waren. Hoofd achterover en wenkbrauwen omhoog werd toen niet benoemd. Ik hield mijn hoofd gewoon normaal en dan wordt het testen wel vrij moeilijk.

Maar ik zou nu zo weer gaan als het moet :j

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 17:52

Dus even op een rijtje:

-hoofd naar achter
-wenkbrauwen omhoog
-"Aaa" zeggen

Nog iets? :P

Ik heb last van psychische misselijkheid..en ben dus enorm misselijk na het maken van de afspraak. Ben benieuwd of ik mijn mond überhaupt open krijg. Drinken lukt met kleine slokjes. Eten gaat al helemaal niet. Ben blij als ik het achter de rug heb.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:55

Ik heb ook een vrij sterk kokhalsreflex, maar ik vond dit echt heel erg meevallen. Ja, ik moest lichtjes kokhalzen, maar net als je denkt “oh ik ga kokhalzen” en je begint daarmee, dan is ie er alweer uit.

Dus no worries, komt echt goed! :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:57

dalena schreef:
Dus even op een rijtje:

-hoofd naar achter
-wenkbrauwen omhoog
-"Aaa" zeggen

Ik heb last van psychische misselijkheid..en ben dus enorm misselijk na het maken van de afspraak. Ben benieuwd of ik mijn mond überhaupt open krijg. Drinken lukt met kleine slokjes. Eten gaat al helemaal niet. Ben blij als ik het achter de rug heb.

Slaan als het te heftig wordt :') nee grapje. Ik herken de spanningsklachten maar al te goed ik heb ze toch ook altijd een beetje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 18:08

Blijven ademen.

Eretria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 18:12

Ik moet ook snel kokhalzen. Maandag ook naar de ggd geweest en het was klaar voor ik het wist. Die knul was heel handig en ging niet achterin mn keel zitten poeren terwijl toen ik in 2020 een test moest dat wel zo was waardoor ik er echt tegenop zag. Die in je neus prikt vooral door het spul wat aan dat wattenstaafje zit maar is gelukkig ook zo klaar.
Al met al viel het mij reuze mee.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 18:39

Zebrastreep schreef:
dalena schreef:
Dus even op een rijtje:

-hoofd naar achter
-wenkbrauwen omhoog
-"Aaa" zeggen

Slaan als het te heftig wordt :') nee grapje. Ik herken de spanningsklachten maar al te goed ik heb ze toch ook altijd een beetje.

Ik heb flink geslagen :')

Nee, het ging echt super goed! Hele aardige mevrouw. Ik heb niet eens hoeven kokhalzen :) bedankt voor de tips allemaal!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 19:34

Wat fijn dat het mee viel Dalena! Heel dapper van je dat je gewoon geweest bent!

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 19:45

En nu hopen op een negatieve uitslag

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:04

Hoe was je uitslag TS?

Ik heb inmiddels 3 negatieve zelftesten gedaan, gisteren 2 en vandaag 1. Heb keelpijn en wat verkouden. Ga zometeen toch naar de GGD voor een test. Gewoon om het maar zeker te weten....

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:42

ElCid schreef:

Dankjewel, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zag nog een opmerking voorbij komen dat 'alle maatregelen eraf gaan'. Je leeft echt onder een steen als je niet begrijpt dat dit maar voor even is, voor de winter is de QR weer gewoon terug. Ze zijn al flink aan het investeren in de QR Code verder. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat er nog steeds mensen slapen, krijg er ook steeds minder respect voor. Verdiep je eens in de echte belangrijke dingen. Het gaat over jouw leven, het leven van jouw kleinkinderen etc, het is ook hun toekomst..

Stop met meewerken aan die niet-werkende PCR testen, alles wordt zo in stand gehouden....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:45

_Mir schreef:
ElCid schreef:

Dankjewel, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zag nog een opmerking voorbij komen dat 'alle maatregelen eraf gaan'. Je leeft echt onder een steen als je niet begrijpt dat dit maar voor even is, voor de winter is de QR weer gewoon terug. Ze zijn al flink aan het investeren in de QR Code verder. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat er nog steeds mensen slapen, krijg er ook steeds minder respect voor. Verdiep je eens in de echte belangrijke dingen. Het gaat over jouw leven, het leven van jouw kleinkinderen etc, het is ook hun toekomst..

Stop met meewerken aan die niet-werkende PCR testen, alles wordt zo in stand gehouden....

Verkeerde topic ;)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:46

ElCid schreef:

_/-\o_

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 12:40

WinSel schreef:
Hoe was je uitslag TS?

Ik heb inmiddels 3 negatieve zelftesten gedaan, gisteren 2 en vandaag 1. Heb keelpijn en wat verkouden. Ga zometeen toch naar de GGD voor een test. Gewoon om het maar zeker te weten....

Ik was vorige week een dag niet helemaal fit en de avond ervoor hoofdpijn gehad. Op m’n werk laten testen en thuis nog twee zelftesten gedaan terwijl ik op de uitslag wachtte. Die waren allebei negatief en de uitslag van het werk bleek hartstikke positief. Toen nog naar de ggd gegaan, omdat je daar sneller een herstelbewijs krijgt en die was ook positief. Dus of ik doe iets hartstikke verkeerd met die zelftesten of ze werken gewoon niet bij mij :') Maar daar ga ik m’n geld iig niet meer aan uitgeven.