Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 16:26

moeshie schreef:
Qimm schreef:
Als je een badpak kiest met van die plooitjes aan de voorkant dan valt het minder op.
Super goed dat je lekker wellness/sauna wil gaan doen, en het leuke daarvan is dat je een heeeele hoop "lelijke" lijven gaat zien waardoor je door gaat krijgen dat die helemaal niet lelijk zijn, maar lekker normaal :D

Lijven zijn nooit 'lelijk', maar divers! Als we met z'n allen op een andere manier gaan praten over lichamen, dan komen we ooit op een punt dat het 'ideaalbeeld' niet meer bestaat!

Dat is dus exact wat ik zei

madeliefw

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 20:57

Ik ben ooit ook op een badkledingdag naar de sauna geweest. Het was een en al bekijken en bekeken worden. Terwijl als je er gewoon naar toe gaat zonder badkleding let niemand op elkaar.

Maar goed, voor het zwembad heb ik marlies dekkers bikini's. Stofje wat inderdaad een beetje plooitjes heeft en gewoon echt heel goed aansluit. Ik koop ze vaak in de sale.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:37

Ik heb (voor zwembad en andere badkledingmomenten) een high waist bikini gekocht bij dreslily. Heb ook de nodige velletjes over na een flinke afvalronde en deze bikini houdt alles keurig op de plek :o

Ik ging voor het afvallen altijd al naar de sauna, heb me nooit bekeken gevoeld, met of zonder 40 kilo extra vet. Maar ik snap ook dat het spannend is hoor :j

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:09

Ik draag een hoger broekje van Shein. Volgens mij €6 en dan heb je er eentje. Ik heb ook brede heupen en een buikje en heb er veel complimenten over gekregen dat het leuk staat.

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:33

Afbeelding
Ik heb deze can Decathlon. Hele fijne stevige stof die alles heel fijn verbergt, ik heb ook een buikje etc. En niet duur

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:59

tengeltje11 schreef:
Ik volg.

Hier ook een behoorlijke boezem en al een tijdje op zoek naar een retro badpak met zo’n soort rokje aan, maar zonder halter-gedoe, maar echt meet bv-achtig badpak met 2 riempjes die de dames goed obdersteunen…. Dat lijkt onvindbaar.

Esther Williams volg ik al een tijdje en ook Marlies Dekkers heeft stevige badpakken die vaak ook bij grotere boezems passen, maar nog niet ‘die van het’ gevonden …

Édit, iets als dit, maar dan met meer ondersteuning voor de borsten.

https://www.amazon.nl/FLYILY-Badpak-Bui ... psc=1&th=1

PrimaDonna is fantastisch voor grotere borsten :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:33

Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier maar blijft doordrammen om op een gewone dag te gaan. TS geeft toch aan dit niet te willen? :?

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:34

Marlies Dekkers (is op dit moment in de sale) of bij Top Vintage. Zij hebben retro-badpakken en bikini's, bijna allemaal net wat hoger.

Marlies Dekkers is wel wat duurder, maar het zit goed en het materiaal is ook fijn. Gaat lang mee, vind ik.

https://www.marliesdekkers.com/nl-nl/ca ... =L#start=5

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:59

Als je niet per se een heel fancy badpak wilt, zou je idd kunnen kijken naar een sportbadpak. Die zitten vaak wat strakker dan een "sierbadpak" (de mijne heeft bijvoorbeeld zelfs nog wat extra stof waar je borsten zitten, zodat het wat meer een sportbh effect heeft). Ik weet zo uit m'n hoofd niet van welk merk de mijne is, maar als je wilt, kan ik hem straks wel even opzoeken. :)