Welke shakebeker werkt nu echt fijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 10:57

F_Orumster schreef:
Palmboom95 schreef:
Ik heb nog steeds een body en fit shaker van jaren geleden (met balletje) en dat is mijn favoriet. Ik bestel daar alleen geen producten meer na het schandaal van jaren terug. Geen idee of ze verbeterd zijn maar ik wil het nu niet meer :+
Ik heb vorige week bij myprotein besteld en daar kreeg je nu gratis een shaker met balletje bij, dus hopelijk is die net zo fijn. Misschien voor jou ook een tip? Ze hebben super veel verschillende dingen dus er valt vast iets te vinden wat je kan gebruiken.

Na het schandaal zijn ze juist nu preciezer met eiwit concentraties omdat ze niet nog eens kunnen Veroorloven. Daarnaast wantrouw ik de anderen hier even goed op.

Ik heb ook net bij MP besteld, hopelijk ook een gratis beker dan :D Ik heb verschillende en indd shake ik boven de wasbak en duim op de dop. Drink het ook bij het aanrecht op, ik vind het vies dus heb het je t liefst zo snel mogelijk weg.

Hier óók! Niet te pruimen en als ik niet oplet, ga ik er zelfs van kokhalzen. Maar een eiwitshake is best een goede aanvulling op je "dieet" en het is een goede maagvuller. Ik neem ongeveer 1 shake per week denk ik. Meestal als ik trek heb en even niet weet wat ik moet eten (lees, voorraad kast was al geplunderd) is het een "gezond" tussendoortje.

Ik heb gemerkt dat als ik wat meer water toevoeg dan officieel moet, ik de shake gemakkelijker naar binnen krijg. Dus even tanden op elkaar en in één keer achterover gooien met een glas water erachteraan.

Helderder

Re: Welke shakebeker werkt nu echt fijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 11:09

Shakes met water dan sta ik ook te kokhalzen, met een melk(vervanger) die ijskoud uit de koelkast komt krijg ik het wel weg.
Maar on topic; hier toch ook de shakebaker van Body & Fit. Dop gaat prima open. Heb hem al meer dan 5 jaar (was wel met de hand af).

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 11:27

Ik gebruik de Vegan Pea eiwitshake van Personal Protein. Die heeft geen smaakje. Daar kun je dan flavor shots bij kopen zodat je kunt varieren in smaak. Bevalt mij heel goed! Ook geen pukkels of scheten ( :+ ) zoals ik van de melk varianten krijg. Ik gooi 'm ook door gerechten als havermout of maak een proteine koffie. Voor mij geen andere meer :j

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 11:56

F_Orumster schreef:
Palmboom95 schreef:
Ik heb nog steeds een body en fit shaker van jaren geleden (met balletje) en dat is mijn favoriet. Ik bestel daar alleen geen producten meer na het schandaal van jaren terug. Geen idee of ze verbeterd zijn maar ik wil het nu niet meer :+
Ik heb vorige week bij myprotein besteld en daar kreeg je nu gratis een shaker met balletje bij, dus hopelijk is die net zo fijn. Misschien voor jou ook een tip? Ze hebben super veel verschillende dingen dus er valt vast iets te vinden wat je kan gebruiken.

Na het schandaal zijn ze juist nu preciezer met eiwit concentraties omdat ze niet nog eens kunnen Veroorloven. Daarnaast wantrouw ik de anderen hier even goed op.

Ik heb ook net bij MP besteld, hopelijk ook een gratis beker dan :D Ik heb verschillende en indd shake ik boven de wasbak en duim op de dop. Drink het ook bij het aanrecht op, ik vind het vies dus heb het je t liefst zo snel mogelijk weg.

Ik weet dat XXL om de zoveel tijd een test runt en die kwamen ten tijde van de schandalen ook al positief uit de onafhankelijke tests. Daarnaast is Myprotein zo'n ontzettend groot wereldwijd bedrijf dat ik er wel vanuit durf te gaan dat zij zich aan hun labels houden omdat de kans vrij groot is dat mensen er anders achter komen omdat er vast wel ergens iemand is die een keer een test laat runnen. Dat zijn de enige merken die ik zelf gebruik dus van andere heb ik geen idee.

Als je bij je bestelling niet hebt kunnen kiezen voor een beker denk ik niet dat je hem erbij krijgt, ik kreeg een aantal cadeau-opties en heb zelf de beker gekozen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:35

Inderdaad helpt het om verder te verdunnen. Ik gebruik meestal ook water, soms melk(vervanger).

Snippergroen schreef:
Ik gebruik de Vegan Pea eiwitshake van Personal Protein. Die heeft geen smaakje. Daar kun je dan flavor shots bij kopen zodat je kunt varieren in smaak. Bevalt mij heel goed! Ook geen pukkels of scheten ( :+ ) zoals ik van de melk varianten krijg. Ik gooi 'm ook door gerechten als havermout of maak een proteine koffie. Voor mij geen andere meer :j

Ik heb ook ooit een pea geprobeerd (lactose intolerant en liever vegan) maar vond m erg muf smaken. Was denk ik orangfit. Deze niet? Ik heb nu een soja isolaat besteld.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:45

Hier +1 voor de shakebeker van Decathlon die eerder al genoemd werd. Ik heb er een stuk of 4 geprobeerd en ben bij die gebleven en heb er eentje bijgekocht voor op werk. Het voordeel vind ik dat de bodem hol is en in tegenstelling tot bekers met platte bode bodem blijven geen klontjes vastzitten.

Hier gebruik ik ze voor whey shakes met een schepje creatine en ik gooi ze gewoon in de vaatwasser, geen problemen.

Blue_flower

Re: Welke shakebeker werkt nu echt fijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:49

Geen ervaring met shake bekers, maar wel een aantal isoleer flessen met moeilijke doppen. Die gingen makkelijker naarmate ik er vaker heet water in had gehad.
Tip is dus ook bij isoleer flessen om de eerste hitte er even uit te laten, maar dat vergat ik steeds. Waardoor de doppen nu niet meer goed sluiten haha.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 17:18

F_Orumster schreef:
Inderdaad helpt het om verder te verdunnen. Ik gebruik meestal ook water, soms melk(vervanger).

Snippergroen schreef:

Ik heb ook ooit een pea geprobeerd (lactose intolerant en liever vegan) maar vond m erg muf smaken. Was denk ik orangfit. Deze niet? Ik heb nu een soja isolaat besteld.

Zonder een flavor shot is deze ook wel muffig ja. Met een shot smaakt ie romig :) dan proef je de eigen smaak van het product niet meer.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 17:31

Afbeelding
Afbeelding

Dit is de beker van Flindal. Dop is ideaal, maar dat zeefje dus totaal niet.. Maar als je die balletjes gewoon los kunt krijgen, dan lijkt deze me wel fijn. Gebruik hem zelf wel met het zeefje, maar die gaat de hele beker door.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 02:01

Verara schreef:
De kruitvat heeft een shaker-beker met balletje en draaidop. Ik weet alleen niet of ie in de vaatwasser mag.
Edit. Volgens de kruitvatsite mag ie in de vaatwasser. Ding kost €6

Die ziet er ook interessant uit!

Ik moet vandaag bij Bulk bestellen en kwam qua verzendkosten wat onhandig uit dus heb daar nu een kleine beker meebesteld om te testen. Mocht dat niets zijn ga ik eens bij kruidvat kijken denk ik!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 17:13

Ik heb nu de beker van de kruitvat sinds kort en ben er wel tevreden over! Makkelijke dop. Lekt niet. Zo schoon en kan veel in.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 19:47

Nog even een update, de bulk beker is prachtig van model, lekker klein, alleen had ik binnen no time hetzelfde probleem dat ik hem amper open kreeg. Twee weken geleden ofzo liep ik in de Jumbo en hadden ze daar bekers staan van XXL nutrition, geen balletje maar een zeefje en ik had er niet persé vertrouwen in maar voor 3,99 viel het te proberen. Is toch laagdrempeliger dan online bestellen met verzendkosten etc. Nou ik ben er helemaal gelukkig mee. Shaken gaat perfect, geen klontjes, vaatwasser mag ie ook gewoon in, en eindelijk gewoon moeiteloos de dop open draaien. :D Inmiddels een tweede aangeschaft zodat ze elkaar kunnen afwisselen in de vaatwasser. Superfijn voor een mooie prijs :j