F_Orumster schreef:Palmboom95 schreef:Ik heb nog steeds een body en fit shaker van jaren geleden (met balletje) en dat is mijn favoriet. Ik bestel daar alleen geen producten meer na het schandaal van jaren terug. Geen idee of ze verbeterd zijn maar ik wil het nu niet meer![]()
Ik heb vorige week bij myprotein besteld en daar kreeg je nu gratis een shaker met balletje bij, dus hopelijk is die net zo fijn. Misschien voor jou ook een tip? Ze hebben super veel verschillende dingen dus er valt vast iets te vinden wat je kan gebruiken.
Na het schandaal zijn ze juist nu preciezer met eiwit concentraties omdat ze niet nog eens kunnen Veroorloven. Daarnaast wantrouw ik de anderen hier even goed op.
Ik heb ook net bij MP besteld, hopelijk ook een gratis beker danIk heb verschillende en indd shake ik boven de wasbak en duim op de dop. Drink het ook bij het aanrecht op, ik vind het vies dus heb het je t liefst zo snel mogelijk weg.
Hier óók! Niet te pruimen en als ik niet oplet, ga ik er zelfs van kokhalzen. Maar een eiwitshake is best een goede aanvulling op je "dieet" en het is een goede maagvuller. Ik neem ongeveer 1 shake per week denk ik. Meestal als ik trek heb en even niet weet wat ik moet eten (lees, voorraad kast was al geplunderd) is het een "gezond" tussendoortje.
Ik heb gemerkt dat als ik wat meer water toevoeg dan officieel moet, ik de shake gemakkelijker naar binnen krijg. Dus even tanden op elkaar en in één keer achterover gooien met een glas water erachteraan.