Dry January 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: Dry January 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 16:28

Hier is niks meer op voorraad, ook niet voor visite.

Visite drinkt bij ons alcoholvrij mee.

Ik dronk nooit mix drankjes, vindt de Gimber wel lekker, maar gin-tonic oid dronk ik met alcohol ook al niet, dus daar mis ik niks aan.

Ik heb dus echt totaal geen moeite met geen wijntje in kunnen schenken, of op feestjes dat anderen wel drinken.
Ze proberen mij ook niet over te halen om mee te drinken, ik bestel gewoon iets zonder alcohol en dat is prima.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-22 09:44

Hoe gaat het met iedereen? :D Ik heb het weekend probleemloos doorstaan. Still going strong dus :) De eerste week had ik elke dag trek in wijn, puur omdat ik het niet mocht :+, maar dat is gelukkig weer over.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 09:59

Ik heb besloten helemaal alcoholvrij te gaan, de komende jaren bedoel ik dan.
Een uitzondering word wellicht als ik naar een festival ga maar dat zien we dan wel weer.

Dronk graag een speciaalbiertje of een glaasje 43 savonds, maar mis het niet. Drink nu een glaasje dubbelfris.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:57

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:45

Snippergroen schreef:
Hoe gaat het met iedereen? :D Ik heb het weekend probleemloos doorstaan. Still going strong dus :) De eerste week had ik elke dag trek in wijn, puur omdat ik het niet mocht :+, maar dat is gelukkig weer over.

Hier gaat het ook makkelijk. Weinig (eigenlijk geen :D ) afspraken buiten de deur, dat scheelt heel erg.

Een paar jaar geleden deed ik ook Dry January en was toen bij de Vrienden van Amstel Live, dat was meer een aanspraak op mijn zelfbeheersing :j . Nu ook kaarten daarvoor trouwens, voor zondag, maar de kans dat dat doorgaat is -10% vrees ik. Toen heb ik trouwens wel een 0.0 biertje gedronken daar, normaal doe ik niet aan 0.0 bier/wijn.