Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus dat werd een operatie, er zitten nu 3 mini schroefjes in die er ook niet meer uit gaan. Ik heb ook flink wat fysio therapie gehad vanaf een paar weken na de operatie.
beter checken en niks aan de hand, dan achteraf denken 'had ik maar'.
Al mijn vingers gekneusd gehad en bij mijn rechter middelvinger achteraf gezien waarschijnlijk het bovenste kootje gebroken. Geen blijvende last van gelukkig, maar wel een mooie bochel er in.
). Die hebben er een spalkje aan gelegd en de vinger aan mijn middelvinger vast getaped.
NoTrouble schreef:Op de foto’s geen breuk te zien gelukkig. Nu twijfel ik er toch een beetje over of er niks gemist is moet ik zeggen, omdat er echt een hele stekende pijn doorheen gaat soms en de dikte ook nog niet afneemt. Ook lijkt hij wat schever te zijn gaan staan bij het bovenste kootje maar misschien haal ik me dat in m’n hoofd
NoTrouble schreef:Op de foto’s geen breuk te zien gelukkig. Nu twijfel ik er toch een beetje over of er niks gemist is moet ik zeggen, omdat er echt een hele stekende pijn doorheen gaat soms en de dikte ook nog niet afneemt. Ook lijkt hij wat schever te zijn gaan staan bij het bovenste kootje maar misschien haal ik me dat in m’n hoofd