Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxChelsey1xX schreef:Snap niet dat je uberhaupt de booster neemt... is toch duidelijk dat dat hele vaccin niet werkt (want waarom zou je anders na nog geen half jaar alweer opnieuw moeten prikken)
Zijn jullie echt zo goedgelovig?
En helemaal met een kindje op komst...
XxChelsey1xX schreef:Snap niet dat je uberhaupt de booster neemt... is toch duidelijk dat dat hele vaccin niet werkt (want waarom zou je anders na nog geen half jaar alweer opnieuw moeten prikken)
SweetVanille schreef:XxChelsey1xX schreef:Snap niet dat je uberhaupt de booster neemt... is toch duidelijk dat dat hele vaccin niet werkt (want waarom zou je anders na nog geen half jaar alweer opnieuw moeten prikken)
Mensen hebben helaas hardnekkige oogkleppen op...
iirrssjjee schreef:XxChelsey1xX schreef:Snap niet dat je uberhaupt de booster neemt... is toch duidelijk dat dat hele vaccin niet werkt (want waarom zou je anders na nog geen half jaar alweer opnieuw moeten prikken)
Evenals de hepatitis A & B. Daar heb je er ook 3 van nodig voordat die volledig werktEn daar zit ook een periode van 2 a 3 maanden tussen.
renee16 schreef:Hier 2x met moderna geprikt tijdens 2e trimester zwangerschap, buiten stijve arm geen bijwerkingen.
Boosterprik zou bij mij tegen/rond bevaldatum uitkomen, dat durf ik niet aan, dus ik wacht tot na de bevalling. In augustus laatste prik gehad, dus ik zit nog ook binnen de 6 maanden.
Hoe ver zit je in je zwangerschap ? En hoe lang geleden is je laatste prik?
Moderna of pfizer zou voor zover ik steeds hoor beide goed zijn, geen idee of ‘door elkaar’ gebruik nog uitmaakt, persoonlijk hou ik ook liever dezelfde aan (in mijn geval dus moderna).
Siesjuh schreef:iirrssjjee schreef:
Evenals de hepatitis A & B. Daar heb je er ook 3 van nodig voordat die volledig werktEn daar zit ook een periode van 2 a 3 maanden tussen.
Er is (vrijwel) geen enkele vaccinatie die na 1x klaar is. Het is zo raar dat als mensen op vakantie willen naar bijvoorbeeld Afrika ze zich helemaal vol laten spuiten met allerlei vaccinaties (waarvan verschillende ook echt niet compleet zonder risico zijn), maar de corona vaccinatie een probleem is![]()
Anyway, fijn dat je booster erin zit ts! Heb je nog andere klachten gekregen? Of bleef het bij de arm? Ben je mooi klaar voor je bevalling
Ik zag hier dat ze zwangeren alleen met Pfizer vaccineren, maar dat is Duitsland.
Matheno schreef:Mijn dokter raadde het af, maar ik ben dan ook een jonge gezonde vrouw.
De kans op bijwerkingen (koorts) van het vaccin was procentueel gezien hoger dan de eventuele klachten die ik zou krijgen van een (her)besmetting. (Antistoffen in bloed aangetroffen, besmetting zelf ongemerkt en dus zonder klachten doorgemaakt)
renee16 schreef:Matheno schreef:Mijn dokter raadde het af, maar ik ben dan ook een jonge gezonde vrouw.
De kans op bijwerkingen (koorts) van het vaccin was procentueel gezien hoger dan de eventuele klachten die ik zou krijgen van een (her)besmetting. (Antistoffen in bloed aangetroffen, besmetting zelf ongemerkt en dus zonder klachten doorgemaakt)
En je bent zwanger?
Dropneus95 schreef:Niet zwanger, maar wel werkzaam bij de ggd. Voor zo ver ik weet krijgen zwangere vrouwen namelijk alleen maar Pfizer.. ik zou het sowieso overleggen met de arts op locatie als je een afspraak maakt. Je kan altijd weer naar buiten lopen mocht je je er niet prettig bij voelenik weet niet in welke regio je zit, maar in regio Utrecht hebben ze op locatie vaak of alleen maar Pfizer of Pfizer en moderna. Ja, in principe wordt de booster gegeven met moderna, maar voor sommige wordt er een uitzondering gemaakt.