Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plop1997 schreef:Vanuit mijn huisartsenpost is het bericht gekomen dat iedereen 18+ die wat wil de booster morgen al kan halen. Ik heb mijn tweede prik begin augustus gehad en zit in de jongeren risico groep. Ik wil de prik heel graag morgen al halen alleen ik zit vrijdag nog met een deadline van school.
Bij beide prikken heb ik hoofdpijn gehad de volgende dag en in de vakantie kon ik lekker rustig aan doen de dag erna. Maar ik heb vrijdagavond nog een deadline van school staan en als ik dus donderdag avond de booster haal ben ik bang dat ik de vrijdag op bed lig met hoofdpijn. Ook van de gewone griepinenting ben ik super ziek geweest dit jaar waardoor ik een week school heb gemist.
Aan de ene kant wil ik hem morgen graag halen, dan ben ik er ook vanaf want ik heb ook prikangst. Maar aan de andere kant vrees ik dus dat ik vrijdag mijn deadline van school er niet door haal. Nu nog voorwerken ga ik niet halen met mijn studieplanning die al veel te krap was. Ik ben ook bang dat als ik hem morgen niet haal anders weer lang zou moeten wachten voor ik de booster kan krijgen.
Wat zouden jullie doen? Ik stel specifiek de vraag aan mensen die open staan voor boosterprikken en deze ook willen halen. Antivaxxers kunnen zich ergens anders in een topic melden, voor die discussie heb ik nu geen tijd.
akishino schreef:Hier (de kempen/acht zaligheden, brabant) gaan behoorlijk wat huisartsen morgen vaccineren. De groep: 60+ en iedereen boven de 18 jaar die dit jaar opgeroepen zijn voor de griepprik. Maar ik heb hier van mijn huisarts geen persoonlijk bericht van gekregen.
Citaat:Mensen met een verhoogd medisch risico (griepprikgroep) krijgen voor zover ze nog niet zijn uitgenodigd op basis van hun leeftijd, voor een groot deel vanaf 23 december 2021 een sms met een oproep zich te melden bij een GGD in de regio.