Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Dat ligt er dus aan aan wie je het vraagt. Sommige mensen hier op bokt hebben in omgeving alleen maar mensen die ernstig ziek zijn geworden na een vaccinatie.
Ik ken in mijn privé omgeving niemand en in mijn werkomgeving 1 iemand waarbij een zeer ernstige hartafwijking aan het licht kwam na de vaccinatie. Die is er niet door veroorzaakt maar voor de vaccinatie wist ze het niet en na de vaccinatie is ze helemaal onderuit gegaan en heeft haar hart nauwelijks nog functie.
VuurVleugels schreef:verootjoo schreef:Dat ligt er dus aan aan wie je het vraagt. Sommige mensen hier op bokt hebben in omgeving alleen maar mensen die ernstig ziek zijn geworden na een vaccinatie.
Ik ken in mijn privé omgeving niemand en in mijn werkomgeving 1 iemand waarbij een zeer ernstige hartafwijking aan het licht kwam na de vaccinatie. Die is er niet door veroorzaakt maar voor de vaccinatie wist ze het niet en na de vaccinatie is ze helemaal onderuit gegaan en heeft haar hart nauwelijks nog functie.
Maar kennen die bokkers die mensen die zo ziek zijn geworden echt, of zeggen die bokkers dat ze die mensen kennen? Hebben ze het niet van horen zeggen, toevallig? Je weet het niet, vanaf zo'n scherm.
BeFunny schreef:Hier besmet met Corona Sinds afgelopen woensdag. Wij zijn niet gevaccineerd.
Ik bestempeld onze klachten als mild omdat we niet in het ZH liggen.
Wat hebben wij.
Eigenlijk gewoon alles van griep.
Het begon met spierpijn gevolgd door verkoudheid en keelpijn. Ik heb één ochtend verhoging gehad. En we zijn wat vermoeider. Het is nu bijna een week en nog niet volledig klachtenvrij. Wat we nu nog hebben is hoest en verkoudheid en verder nergens last van. Als ik geen Corona had dan zou ik denken dat het griep was en er ook een weekje voor thuis blijven om ook geen mensen aan te steken met griep.
Ik ken 2 mensen die ernstig ziek waren. 65 plussers volledig gevaccineerd maar ook in de risico groep en niet alleen door hun leeftijd. Deze hebben dan ook op de IC gelegen.
VuurVleugels schreef:verootjoo schreef:Dat ligt er dus aan aan wie je het vraagt. Sommige mensen hier op bokt hebben in omgeving alleen maar mensen die ernstig ziek zijn geworden na een vaccinatie.
Maar kennen die bokkers die mensen die zo ziek zijn geworden echt, of zeggen die bokkers dat ze die mensen kennen? Hebben ze het niet van horen zeggen, toevallig? Je weet het niet, vanaf zo'n scherm.
Pandora2 schreef:Het mes snijdt dus aan 2 kanten zullen we maar zeggen![]()
Ik neem veel van wat er op een forum gezet wordt met een dikke korrel zout, of het nu gaat om corona, vaccinatie of andere dingen.
Ik ken geen mensen die omgevallen zijn van een vaccinatie. Ook geen mensen die gestorven zijn aan corona. Wel één iemand in het ziekenhuis voor een paar dagen.
En een familie oudere mensen en hartpatiënten waarvan er 3 het gehad hebben en de 4e niet ( voor vaccinatie ). Wonen allemaal onder hetzelfde dak.
Van Moderna had een groot deel van het verplegend personeel in een limburgs ziekenhuis hartklachten ( en dit uit zeer betrouwbare bron ).