Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whizz schreef:Heel eerlijk? Ik zou niet terug willen naar de kapper die mij hiermee de deur uit heeft laten gaan.
Sakura789 schreef:Ooooo mijn schoonmoeder als kapster zou zeggen; als je niet tevreden bent, kom asjeblieft terug!!!
Daar wordt soms wat moeilijk over gedaan, maar zij willen ook dat jij blij bent met je nieuwe haar en vinden het denk ik mega vervelend dat je niet tevreden bent. Ik zou terug gaan en heel netjes uitleggen waar je niet blij mee bent, geef ze even de tijd om mee te denken. De meesten willen je echt wel helpen.
Mijn schoonmoeder zei altijd; liever dat ze terugkomen met de klacht dan het tegen iedereen vertellen en dat ik de laatste ben die het hoort (of helemaal niet hoort).
Sakura789 schreef:Mijn schoonmoeder zei altijd; liever dat ze terugkomen met de klacht dan het tegen iedereen vertellen en dat ik de laatste ben die het hoort (of helemaal niet hoort).
Galoppig schreef:Oei dit is echt heel dramatisch gedaan... Het lijkt eerder of je maanden van uitgroei hebt dan balayage.
Wel heb je heel donker haar, en realistisch gezien is het niet mogelijk om AS (dus een koele ondertoon) blond te krijgen. Dat geld is wel normaal, voor kapsalons die kwaliteit leveren, bij deze echt je geld terug eisen maar NIET daar je haren laten doen.
Ik weet niet wat ze allemaal nog hebben gedaan buiten het blonderen om, maar ik ben bang dat als je nog steeds naar de kleur wilt van je voorbeeld foto's je haar zal afbreken. Een goede kapper had je haar geblondeerd met 40 vol peroxide en folies, heel veel folies. En een toner.
Wat je nog kunt proberen tegen het geel geblondeerde is een zilvershampoo van redken of van fudge. En dan dus wel eerst wassen met shampoo en dán de zilvershampoo
truus1957 schreef:Sakura789 schreef:Ooooo mijn schoonmoeder als kapster zou zeggen; als je niet tevreden bent, kom asjeblieft terug!!!
Daar wordt soms wat moeilijk over gedaan, maar zij willen ook dat jij blij bent met je nieuwe haar en vinden het denk ik mega vervelend dat je niet tevreden bent. Ik zou terug gaan en heel netjes uitleggen waar je niet blij mee bent, geef ze even de tijd om mee te denken. De meesten willen je echt wel helpen.
Mijn schoonmoeder zei altijd; liever dat ze terugkomen met de klacht dan het tegen iedereen vertellen en dat ik de laatste ben die het hoort (of helemaal niet hoort).
Mag toch hopen dat je schoonmoeder iemand niet zo de deur uit laat gaan. Dit kan toch niet?
Sorry TS, maar dit lijkt echt nergens op. Denk dat ik het nog beter had gekund na een filmpje diy balayage op YouTube