Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik heb als vrijwilliger de Janssen in het ziekenhuis gehad.
Maar daar doe ik geen vrijwilligerswerk meer, en wil enorm graag een voor mij dus 2e prik.
Maar hoor weinig over Janssen en een 2e prik.
tienus63 schreef:paddington schreef:Ik heb de brief voor mijn 3e prik al 2 weken binnen.
Maar ik twijfel om het te laten zetten.
Ik heb een auto-immuunziekte en medicatie waardoor de eerste 2 ook voor niets zijn gezet.
Heb jij antistoffen in het bloed voor de eerste en na de tweede vaccinatie laten testen?
tienus63 schreef:DuoPenotti schreef:Oh echt ja?
Dat heb ik dan helemaal gemist.
Ga ik eens kijken hoe dat hier is .
Ik las dat bij de aankondigingen van de prikbussen die ingezet worden.
Nathalie18x schreef:Hou er rekening mee dat er een verschil is in de 3e vaccinatie en de booster. Het verschil zit hem eigenlijk alleen in de naam en welke groepen er voor welke worden uitgenodigd. De 3e prik is op uitnodiging van het ziekenhuis en in uitzonderlijke gevallen de huisarts. De booster is op dit moment voor 80+ en zorgpersoneel.
Nathalie18x schreef:Hou er rekening mee dat er een verschil is in de 3e vaccinatie en de booster. Het verschil zit hem eigenlijk alleen in de naam en welke groepen er voor welke worden uitgenodigd. De 3e prik is op uitnodiging van het ziekenhuis en in uitzonderlijke gevallen de huisarts. De booster is op dit moment voor 80+ en zorgpersoneel.
paddington schreef:Ja zekers en die had ik niet dus vandaar mijn twijfel.
purny schreef:Nathalie18x schreef:Hou er rekening mee dat er een verschil is in de 3e vaccinatie en de booster. Het verschil zit hem eigenlijk alleen in de naam en welke groepen er voor welke worden uitgenodigd. De 3e prik is op uitnodiging van het ziekenhuis en in uitzonderlijke gevallen de huisarts. De booster is op dit moment voor 80+ en zorgpersoneel.
Maar zouden de bijwerkingen hetzelfde zijn of erger als je de derde dosis krijgt?
tienus63 schreef:paddington schreef:Ja zekers en die had ik niet dus vandaar mijn twijfel.
Dan raden ze het toch ook af.
Of wordt het dan baat het niet, schaden doet het waarschijnlijk ook niet.
Zeker als je geen heftige nadelen van de vaccinaties hebt ondervonden.
Maar het stelt je wel in staat om weer op vakantie etc te gaan als dat weer wat gemakkelijker kan.
Alenthe05 schreef:Ik heb net gisteren een afspraak gemaakt voor mijn booster, krijg hem vrijdag. Werk bij de ambulancedienst en gaan weer met de 1e ronde mee met het zhs personeel.
Zit er eigenlijk niet om te springen maar van ons word verwacht dat we doorgaan, dus voor de veiligheid haal ik hem dan maar. Krijg dan de 3e Pfizer.
Zebrastreep schreef:Alenthe05 schreef:Ik heb net gisteren een afspraak gemaakt voor mijn booster, krijg hem vrijdag. Werk bij de ambulancedienst en gaan weer met de 1e ronde mee met het zhs personeel.
Zit er eigenlijk niet om te springen maar van ons word verwacht dat we doorgaan, dus voor de veiligheid haal ik hem dan maar. Krijg dan de 3e Pfizer.
Zou je dan een update willen plaatsen? Ik ben met name erg opzoek naar geruststellend verhalen! Ik ben echt enorm zenuwachtig ook al kom ik pas in januari weer
Zebrastreep schreef:Alenthe05 schreef:Ik heb net gisteren een afspraak gemaakt voor mijn booster, krijg hem vrijdag. Werk bij de ambulancedienst en gaan weer met de 1e ronde mee met het zhs personeel.
Zou je dan een update willen plaatsen? Ik ben met name erg opzoek naar geruststellend verhalen! Ik ben echt enorm zenuwachtig ook al kom ik pas in januari weer