fiija schreef:Ik brak mijn neus bij het pingpongen.![]()
Vast niet omdat je er een pingpongbal op kreeg... maar hoe dan wel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Soepblik schreef:Ik brak mijn pink toen er een pot augurken op viel.
Geen soepblik?
Maar echt je zou zeggen hoe krijg je het voor elkaar
Andere ook. Wat een pech gevallen
Iris82 schreef:Ik reed op mn dode akkertje door het rode licht heen, voorovergebogen op mn fiets. De auto die van rechts kwam zag mij en dacht dat ik in de middenberm zou stoppen. Dat deed ik niet.
Gevolg: ik ben met fiets en al op de motorkap gekomen, daarna op t dak, nog een stuk meegelift en toen head first 30 meter verderop naar beneden gezeild.
Nek gebroken en tussenwervelschijf verbrijzeld. Oja, en been gebroken. Hersenkneuzing, bloeding en hersenstamkneuzing.
Rijd niet door rood kinders.
Snadrem schreef:Okee, jullie kunnen er ook wat van maar ik vind mezelf toch wel Nederlands grootste talent met domme botbreuken:
- gebroken pols door gras te plukken. Gras wilde niet geplukt worden, ik trok te hard en viel om, landde op mijn pols. Tadaaa.
- gebroken elleboog door een kussengevecht. Ik kreeg een kussen tegen m'n knar, viel op een zachte matras en brak daarbij volkomen volgens alle verwachtingen mijn elleboog. Op de zachte matras. Douze points.
- gebroken tenen door een dekentje te pakken. Daar lagen echter twee remschijven op van zo'n 11 kilo per stuk en die kwamen mee met het dekentje, werden overvallen door acute zwaartekracht en kwamen zodoende terecht op mijn tenen.
Ik ben zo trots op mezelf