.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:25

fiija schreef:
Ik brak mijn neus bij het pingpongen. :+ 8)7

Vast niet omdat je er een pingpongbal op kreeg... maar hoe dan wel? :?

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:28

Als kind op voltige. Staan op een dravend paard. Paard merkte dat ik niet stabiel stond en ging over in stap. Ik dreig voorover te vallen, grijp de beugels van de voltigesingel vast en laat me achterover vallen (sorry paardenrug.....), grijp mis en kukel achterover van een inmiddels stilstaand paard af. Pols in tweeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:28

Ik miste 1 traptreetje.. vier middenvoetsbeentjes gebroken :') ik voelde me dom want één traptreetje maar het deed echt gruwelijk pijn :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:29

Soepblik schreef:
Ik brak mijn pink toen er een pot augurken op viel. -O-

Geen soepblik? }>

Maar echt je zou zeggen hoe krijg je het voor elkaar :+

Andere ook. Wat een pech gevallen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:31

Ik reed op mn dode akkertje door het rode licht heen, voorovergebogen op mn fiets. De auto die van rechts kwam zag mij en dacht dat ik in de middenberm zou stoppen. Dat deed ik niet.

Gevolg: ik ben met fiets en al op de motorkap gekomen, daarna op t dak, nog een stuk meegelift en toen head first 30 meter verderop naar beneden gezeild.

Nek gebroken en tussenwervelschijf verbrijzeld. Oja, en been gebroken. Hersenkneuzing, bloeding en hersenstamkneuzing.

Rijd niet door rood kinders.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:35

DuoPenotti schreef:
Soepblik schreef:
Ik brak mijn pink toen er een pot augurken op viel. -O-

Geen soepblik? }>

Maar echt je zou zeggen hoe krijg je het voor elkaar :+

Andere ook. Wat een pech gevallen

Moest 'm van hoog pakken en steunde met 1 hand op het aanrecht. En toen liet ik 'm uit m'n klauw vallen. Knak. :7
Laatst bijgewerkt door Soepblik op 03-11-21 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Riviera87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:35

'ringteen' gebroken door stoten tegen de punt van de krabpaal. Kapsel van middelvinger gescheurd tijdens een spelletje waar je op een kaart in 't midden op tafel moest slaan.. Iemand anders kwam vol tegen mijn plat liggende hand. Arm gebroken toen ik met een tas (met lange slierten) ging rennen, op een sliert stapte en boem..

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:36

ik was mijn veters aan het strikken met voet op de verwarming. zolen met veel profiel dus toen ik mijn balans begon te verliezen bleef mijn schoen haken. Toen viel ik op de plantenbak achter me en daardoor mijn stuitje gebroken.

Supervixen

Re: Op wat voor gekke manier heb jij iets gebroken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:39

Afgelopen zomer voet tegen de tafelpoot gestoten, kleine teen gebroken.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:44

Ik loop nu met een gebroken middelvinger :+
De hond trok 2 weken terug de hand uit mijn riem en dat ging blijkbaar niet helemaal goed.
Ik dacht dat hij gekneusd was maar de pijn werd de laatste tijd alleen maar erger i.p.v beter en er zit ook een gekke bult op. Gisteren toch maar even langs de huisarts geweest en helaas gebroken. Nu zit mijn middelvinger vastgetaped aan mijn ringvinger. Ik voel mij verschrikkelijk onthand en heb bij veel dingen hulp nodig, erg lastig haha.

Kyra013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:47

Afgelopen juli van paard afgesprongen en toen hoorde ik knak. Kon gelijk niet meer staan en mega dik. Resultaat mijn tibiaplateau gebroken en verzakt met wat pinnen erin nu gelukkig week wat aan het lopen >;)

Lang lang geleden toen ik 2 jaar was mijn enkel gebroken omdat ik mij verstapte :')

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:48

Tijdens het opstijgen brak mn beugel (niet de riem... de hele beugel :? ) waarbij ik met mn ribben op de wrong van mn zadel landde. Niet eens heel hard, maar dacht toch even AUWWWW... Gevolg: 2 gebroken en een gekneusde rib. En een gebroken stijgbeugel, natuurlijk :D

Witje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:48

Samen met paard gevallen tijdens het stappen aan lange teugel.paard struikelde, ik brak een ruggenwervel :(

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:49

Iris82 schreef:
Ik reed op mn dode akkertje door het rode licht heen, voorovergebogen op mn fiets. De auto die van rechts kwam zag mij en dacht dat ik in de middenberm zou stoppen. Dat deed ik niet.

Gevolg: ik ben met fiets en al op de motorkap gekomen, daarna op t dak, nog een stuk meegelift en toen head first 30 meter verderop naar beneden gezeild.

Nek gebroken en tussenwervelschijf verbrijzeld. Oja, en been gebroken. Hersenkneuzing, bloeding en hersenstamkneuzing.

Rijd niet door rood kinders.

Wauw dit is er wel eentje voor de top 10! :oo

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:56

Ik brak onlangs mijn pink toen ik het beddengoed verschoonde. Needless to say; dat laat ik tegenwoordig maar aan de wederhelft over. :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:02

Zit bij sommige berichten echt stiekem te gniffelen, karma gaat me grijpen :')
Ik heb mijn rechterbeen gebroken door uit de ringen te vliegen op de middelbare school.. Très bien.

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:17

Ik brak mijn voortand toen iemand zo'n XXL teddybeer naar mijn hoofd gooide.

Die harde oogjes zijn verraderlijk :')

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:27

Vier maanden geleden heb ik mijn dijbeen gebroken tijdens het skeeleren. Ik verloor mijn evenwicht toen ik over een hobbeltje reed, waarna mijn voet op z'n plek bleef staan en mijn lichaam verder naar rechts draaide. Hierdoor is mijn dijbeen in drie grote stukken gebroken: bovenste deel van mijn dijbeen, onderste deel van het dijbeen en een los vlinderfragment (dit deel was ook nog verbrijzeld) en kon ik met de ambulance naar het ziekenhuis en werd ik de volgende dag met spoed geopereerd. Er was die avond geen tijd meer, anders was het dezelfde dag nog gebeurd.
Het stomme aan dit verhaal: mijn been was dus al gebroken nog voordat ik het asfalt raakte :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:36

Okee, jullie kunnen er ook wat van maar ik vind mezelf toch wel Nederlands grootste talent met domme botbreuken:

- gebroken pols door gras te plukken. Gras wilde niet geplukt worden, ik trok te hard en viel om, landde op mijn pols. Tadaaa.
- gebroken elleboog door een kussengevecht. Ik kreeg een kussen tegen m'n knar, viel op een zachte matras en brak daarbij volkomen volgens alle verwachtingen mijn elleboog. Op de zachte matras. Douze points.
- gebroken tenen door een dekentje te pakken. Daar lagen echter twee remschijven op van zo'n 11 kilo per stuk en die kwamen mee met het dekentje, werden overvallen door acute zwaartekracht en kwamen zodoende terecht op mijn tenen.

Ik ben zo trots op mezelf :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:46

Ik ben hier namens mijn vriend, die heeft afgelopen zondag zijn enkelband gescheurd tijdens het wandelen. :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:48

Snadrem schreef:
Okee, jullie kunnen er ook wat van maar ik vind mezelf toch wel Nederlands grootste talent met domme botbreuken:

- gebroken pols door gras te plukken. Gras wilde niet geplukt worden, ik trok te hard en viel om, landde op mijn pols. Tadaaa.
- gebroken elleboog door een kussengevecht. Ik kreeg een kussen tegen m'n knar, viel op een zachte matras en brak daarbij volkomen volgens alle verwachtingen mijn elleboog. Op de zachte matras. Douze points.
- gebroken tenen door een dekentje te pakken. Daar lagen echter twee remschijven op van zo'n 11 kilo per stuk en die kwamen mee met het dekentje, werden overvallen door acute zwaartekracht en kwamen zodoende terecht op mijn tenen.

Ik ben zo trots op mezelf :')

jij wint wel hoor _O-

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:51

ual_95 schreef:
Ik brak mijn voortand toen iemand zo'n XXL teddybeer naar mijn hoofd gooide.

Die harde oogjes zijn verraderlijk :')

_O-

Ik deed in Denemarken een ponyritje (zonder teugels en beugels), paard bokte, ik vloog eraf en brak mijn arm en onderrug..... *D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 16:54

Ik miste een stoeprandje omdat ik achterom keek en brak zo een middenvoetsbeentje. 5 weken gips. Het banketstaaf was dat dat een paar jaar eerder ook al eens was gebeurd, maar dan met mijn andere been. Ik hou van symmetrie :Y) :')

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 17:04

Ik was aan het wandelen met mijn toen nog jonge paard. Zij schrok en sprong weg en met alle pech draaide het touw om mijn linker ringvinger (en ja, ik ben links :(:) ). Daar kwam nogal wat kracht op: het middelste botje in de lengte gespleten en het gewricht ook flink beschadigd. Omdat het nogal lang duurde bij de eerste hulp en ik tegen 16:00 uur nog geen lunch had gehad, een broodje gegeten... Ik kon dus een nachtje in het ziekenhuis blijven en de volgende dag moest ik compleet met narcose en al geopereerd worden. :=

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 17:17

Mijn pink gebroken toen ik door lompigheid op de grond viel..

Mijn enkelband gescheurd doordat ik met mijn spoortje achter de trap bleef hangen..

Momenteel met een gebroken kleine teen doordat me paard erop ging staan.