Hier is het weer even minder. Gisteren met hoesten voelde ik een knak in mijn rug. Die spier deed al zeer van het hoesten. En nu is het helemaal drama.

Zo de huisarts bellen, hopelijk kan die iets voor mij betekenen. Want het is zo niet te doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_W schreef:Werkze vandaag janine1990!
Hier is het weer even minder. Gisteren met hoesten voelde ik een knak in mijn rug. Die spier deed al zeer van het hoesten. En nu is het helemaal drama.
Zo de huisarts bellen, hopelijk kan die iets voor mij betekenen. Want het is zo niet te doen.
Pindabear schreef:Pfff ..beterschap iedereen![]()
Bij mij gaat het gelukkig nu langzaam beter. Hopelijk blijft het zo en krijg ik niet weer een terugval.
Werkze Janine1990.
Renske_W schreef:Precies wat ik dacht, ze kunnen niet zoveel.
Moet het in de gaten houden dat ik geen koorts krijg of benauwd wordt. Dan moet ik meteen aan de bel trekken.
Janine1990 schreef:Renske_W schreef:Precies wat ik dacht, ze kunnen niet zoveel.
Moet het in de gaten houden dat ik geen koorts krijg of benauwd wordt. Dan moet ik meteen aan de bel trekken.
Kon je niet eens diclofenac tegen de pijn in je spieren krijgen of codeine om de hoestprikkel te onderdrukken?
Denk namelijk niet dat deze aanpak de druk op de zorg verlaagt in dit griepseizoen...