Alle grieperigen verzamelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: Alle grieperigen verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:33

Werkze vandaag janine1990!

Hier is het weer even minder. Gisteren met hoesten voelde ik een knak in mijn rug. Die spier deed al zeer van het hoesten. En nu is het helemaal drama. :(
Zo de huisarts bellen, hopelijk kan die iets voor mij betekenen. Want het is zo niet te doen.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:07

Pfff ..beterschap iedereen Y;(
Bij mij gaat het gelukkig nu langzaam beter. Hopelijk blijft het zo en krijg ik niet weer een terugval.

Werkze Janine1990.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-21 12:23

Renske_W schreef:
Werkze vandaag janine1990!

Hier is het weer even minder. Gisteren met hoesten voelde ik een knak in mijn rug. Die spier deed al zeer van het hoesten. En nu is het helemaal drama. :(
Zo de huisarts bellen, hopelijk kan die iets voor mij betekenen. Want het is zo niet te doen.

Oh neee... dat doet pijn!!!!! :(

Wat zei de huisarts???

Pindabear schreef:
Pfff ..beterschap iedereen Y;(
Bij mij gaat het gelukkig nu langzaam beter. Hopelijk blijft het zo en krijg ik niet weer een terugval.

Werkze Janine1990.

Klinkt goed! Wat zijn je plannen voor vandaag?

Ik mag gelukkig lekker rustig aan beginnen. Morgen ga ik thuis beginnen en later op de ochtend naar het werk i.v.m. een groot overleg waar ik wel veel zin in heb. Voel me goed fit, hoop vanavond een stuk te gaan lopen.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:48

Precies wat ik dacht, ze kunnen niet zoveel. :=

Moet het in de gaten houden dat ik geen koorts krijg of benauwd wordt. Dan moet ik meteen aan de bel trekken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-21 12:55

Renske_W schreef:

Moet het in de gaten houden dat ik geen koorts krijg of benauwd wordt. Dan moet ik meteen aan de bel trekken.

Kon je niet eens diclofenac tegen de pijn in je spieren krijgen of codeine om de hoestprikkel te onderdrukken?

Denk namelijk niet dat deze aanpak de druk op de zorg verlaagt in dit griepseizoen... :+

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:11

Ik kom me ook melden :')
Sinds vorige week vrijdag heel erg veel last van keelpijn en hoesten. Zaterdag en zondag was ik misselijk. Maandag en dinsdag toch weer naar school gegaan met een negatieve test, maar vandaag thuis. Hoop dat ik snel beter word!

Beterschap iedereen!! :knuffel:

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 14:51

Janine1990 schreef:
Renske_W schreef:

Kon je niet eens diclofenac tegen de pijn in je spieren krijgen of codeine om de hoestprikkel te onderdrukken?

Denk namelijk niet dat deze aanpak de druk op de zorg verlaagt in dit griepseizoen... :+

Ik mag heel veel niet ivm de zwangerschap. :=
Codeïne zou ik heel graag krijgen, maar dat is een no go in mijn termijn van de zwangerschap.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 17:58

Ik heb vandaag de ramen binnen en buiten gelapt. Dat werd echt tijd aangezien ik er bijna niet meer doorheen kon kijken :D