Maar elke dag meerdere keren dun door de broek dat word je natuurlijk wel zat zeg, arme jullie

Natuurlijk is dit niet goed... en het klinkt logisch dat het iets als een te snelle vertering kan zijn, gezien de dunne broeken en de stukjes. Lijstje dat je opnoemt zou ik ook aanhouden

Zelf zou ik ook wel de stap willen nemen om te beginnen met Orthiflor Start en zoveel mogelijk koemelk te schrappen, als je de overduidelijke melk / yoghurt / kaas enzo schrapt kan dat al een berg schelen. Gewoon om eens te kijken wat dat doet

Hier ervaring met een ventje dat niet tegen koemelk kan. Producten waar iets van koemelk in de ingrediëntenlijst gemeld wordt (melkeiwitten ofzo) die geven direct problemen. Een piepklein beetje kan al vervelend doorwerken....
Die van ons had gelukkig zelden zere billen, paar keer wel hele kapotte billen gehad en daarbij werkte Weleda billenzalf als een trein, je zag dat echt elke paar uur (nieuwe luier

Hopelijk word je snel wat wijzer. Osteopaat even laten checken zou ik ook zeker doen, die kunnen zoveel voelen in een lichaam en i.m.o. zou elke baby / jong kind daar door nagekeken moeten worden