pinto_1 schreef:...Aangezien je waterstof uitademt, adem je dat dus ook weer in en dat vermindert de kriebelhoest.
Dat is bijzonder. Doen alle mensen dat sinds kort of is dat een zeldzaam fenomeen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DezeNaam schreef:Wordt de hoest erger wanneer je gaat slapen/neerligt? In dat geval is rechtop slapen een optie. Misschien niet de meest comfortabele optie maar mij hielp het wel toen ik bijna iedere nacht hoestend wakker werd.
VAnnacht kreeg ik ook een longhoest, dus toen was het dubbel zo irritant
marleen_88 schreef:Uithoesten en bidden dat het snel over is.
Mijn recept om het te overleven, alle zalfjes, snoepjes, pilletjes en drankjes werken bij mij niet.
corine1981 schreef:Voor hoest gebruiken we hier in huis broomhexine. Wellicht is de stof hier al genoemd.
Werkt perfect.
En verder véél drinken.
in deze tijd) ook een idee?

Ik vond het heel heftig vannacht. Ik heb wel vaker overgegeven, maar dit was zo raar. Ik was niet echt misselijk, maar ik voelde wel dat mijn lichaam gewoon echt de codeIne niet accepteerde en dat dat er gewoon uit moest ofzo. Ik kan het moeilijk uitleggen maar het was geen standaard misselijkheid.
Er kwam vanmorgen ook weer een hoop troep uit mn keel, dat is ergens ook wel satisfying.
Of wanneer het naar de longen slaat. Maar dit is wel de heftigste verkoudheid die ik ooit heb gehad. Ik moet overigens ook nog een coronatest doen van mn ha assistente. Ik had al een zelftest gedaan maar omdat de klachten nu zo heftig zijn moet ik een GGD test doen.