Wat is leuk voor in bad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: Wat is leuk voor in bad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:23

Volwassen speelgoed _O-

Podcasts, series kijken, boek lezen, heerlijk!
En Lush heeft fijne badbommen <3

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:27

Een tijdschrift, daar kom ik anders niet aan toe

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:28

Ik doe mijn Japanse puzzels in bad. :D
Ik wil ook nog heel graag kleuren in bad, maar dan moet er echt eerst een plankje komen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:48

Water…

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:54

Lezen of netflixen. Wat eten en drinken mee. Lekker hoor.

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:26

Ik heb een waterdichte ereader, dat bevalt ook erg goed! En door het speciale scherm niet het idee dat je weer naar een scherm aan het kijken bent.

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:43

Dit topic maakt me verdrietig
Ik mis ons bad ;(

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:46

Verschrompelen jullie niet allemaal :')
Oprecht nieuwsgierig. Ik geniet er ook van maar je water wordt koud en je handen 30 jaar ouder :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:48

noox schreef:
Dit topic maakt me verdrietig
Ik mis ons bad ;(

Geen plek voor iets als dit? :D
KLIK

Ik zou mijn bad ook enorm missen!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:51

Elin_ schreef:
Verschrompelen jullie niet allemaal :')
Oprecht nieuwsgierig. Ik geniet er ook van maar je water wordt koud en je handen 30 jaar ouder :+

Nee hoor je went er aan denk ik :+ Nooit verschrompeld :D En je kan er gewoon elke keer een beetje heet water bij doen!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:52

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog het gevoel heb levend te verbranden als ik erin ga. Daarom ga ik er al in staan als ie nog vult. :o
En vervolgens zweet alles boven water zich dood omdat ik in heet water zit, dus het is ook nog een soort sauna voor mij. _O-

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:54

goed heet water, letten op ademhaling en mediteren als in; nergens aan denken. Oefening baart kunst, maar dat brengt je echt tot rust. Bruisbal erbij. Soms muziek, maar na een dag heb ik geen behoefte aan welke geluiden dan ook. :')
Enne, gewoon badeendje erbij als jou dat vermaakt, :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 23:42

Ik ga minstens om de dag in bad en douche thuis bijna nooit. Wat ik doe:

Sowieso: alles scheren. Sla eigenlijk bijna nooit over.
Gsm: appen, admin, bokt, netflix, spelletjes
E reader boek lezen
Vaak muziekje erbij
Mijn man komt wel eens in de badkamer zitten (die gebruikt de wc met gesloten deksel dan als stoel :') ) en lekker tetteren.
En heel af en toe ga ik los met maskertjes, scrubs, bruisballen, etc.
Twee keer per week min haar wassen en eventueel maskertje.

Edit: Oja en eten en wijntjes drinken of thee :D

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 00:57

Ik kan ook echt uren in bad zitten. Ik heb een tubble, dat vind ik wel een aanrader voor mensen die geen ingebouwd bad hebben. Daar zit ook een zeil overheen die vastzit met een rits. Daar zet ik dan gewoon m'n laptop bovenop. Voor de zekerheid nog een handdoek onder de laptop zodat eventuele druppels er niet in kunnen lopen. Dan doe ik schoolwerk of ik kijk een serie. Het zeil zorgt er ook voor dat het water maar erg langzaam afkoelt. Meestal heb ik het eerst zo warm dat het eigenlijk net te is, als het dan langzaam afkoelt vind ik dat eigenlijk wel heel fijn. Vooral omdat de badkamer dan nog wel warm is door de warmte van het water. Als het helemaal koud is of m'n laptop is leeg ga ik er pas uit :o

Als badschuim gebruik ik vaak gewoon een flinke scheut douche gel, dat werkt prima en schuimt lekker. De duurdere en ook heel fijne optie zijn de badbruisballen van lush. Zij hebben varianten die ook echt schuimen, die zijn heerlijk! Schuim is voor mij echt een must in bad, zonder schuim ben ik er veel sneller klaar mee en is het eigenlijk niet de moeite waard.

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 03:50

Nadenken over first world problems :')

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 05:20

Jorex schreef:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog het gevoel heb levend te verbranden als ik erin ga. Daarom ga ik er al in staan als ie nog vult. :o
En vervolgens zweet alles boven water zich dood omdat ik in heet water zit, dus het is ook nog een soort sauna voor mij. _O-

Dat heb ik ook en vervolgens gooi ik geïrriteerd het raam en de deur open omdat ik het niet meer hou van de hitte :D

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-21 12:22

Zo er zitten een paar doorgewinterde badderaars in dit topic :))
Respect hoor voor degene die er uren of hele dagdelen in kunnen liggen _/-\o_ ik ben nog niet zover met m’n innerlijke rust vrees ik.

Toch wel een hoop mensen die met digitale dingen bezig zijn… lijkt me toch een risico, je handen zijn ook continu nat. Ik zie het niet voor me hoe dat lukt maar blijkbaar is het mogelijk.

Zijn die bruisballen van Lush echt zoveel leuker/beter? Die heb ik nog niet geprobeerd.

En misschien moet ik het gewoon maar eens proberen om het innerlijke kind weer levend te krijgen en Free Willy naspelen in bad :') Wie weet hoever ik nog kom met m’n fantasie.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:27

Ik doe mijn mobiel gewoon in een Ikea zakje als ie mee gaat in bad :)) Dat houdt em droog.

Free Willy :') Totdat het badwater door het plafond omlaag komt druppelen :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:31

Afbeelding Plankje zelf gemaakt, stelt echt niets voor.
Kan je fijn je telefoon oid opzetten.

Hier lezen, series kijken, puzzelen, luieren, kletsen met partner als die er ook in zit. Soms muziek aan.
Altijd een lekker geurtje in bad en vooral even niets.

Goede oefening om even je hoofd leeg te maken.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:41

Lush vind ik zelf heel fijn! Ik heb ooit een goedkope bruisbal van een ander merk gekocht. Toen ik het water uit het bad zag lopen na het badderen wist ik genoeg... Bad zelf was blauw geworden := Met schoonmaakspul achteraf wel weer schoongekregen. Maar toch. Met Lush nog nooit iets soortgelijks gehad.

Bubblebars van Lush deel ik in 8-en. Even googlen en je kunt genoeg manieren vinden om met zo'n klein blokje toch een bad vol bubbels te krijgen.

Mijn telefoon is volgens de fabrikant waterdicht, dus zou in het ergste geval een zwemles wel overleven. Maar laptops of apparaten die je tussendoor oplaadt? Dat doe ik nooit in de buurt van water.

Maar meestal pak ik gewoon een boek, en dat varieert van een thriller, real-life story, chicklit tot bijv. jeugboeken.

Mijn handen houd ik boven water, maar er ligt altijd een handdoek op de badrand. Just in case ;) Gebeurt mij vaak genoeg dat mijn paardenstaart kriebelt in mijn nek, ik mijn haar in een knot wil doen en... Ships, haar was al nat en nu mijn handen ook. Of dat die ene bruisbal tegen de badrand aan zit en de rand wordt roze. Even snel wegpoetsen, ah ships. Handen weer nat.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:47

laura1987 schreef:
Jorex schreef:

Dat heb ik ook en vervolgens gooi ik geïrriteerd het raam en de deur open omdat ik het niet meer hou van de hitte :D

Dat gaat wat lastig met een badkamer middenin het appartement :')

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:53

Hahahah arme jij!

Eigenlijk wilde wij een bubbelbad, maar mijn oom zei toen “ nee dat moet je niet doen, die koude bubbels zijn echt niet lekker!”.
Ik heb er na 6 jaar nog spijt van dat ik geluisterd heb :(

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:58

Je oom heeft wel een punt :)) Ik heb ooit zo'n bubbelmat gehad. Maar dat ding heb ik maar een paar keer gebruikt. De bubbels zijn koud, het badwater werd heel snel koud en het apparaat maakte een pokkeherrie :') Slechtste aankoop ooit.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:02

Oh die bubbel bars doe ik echt maar een heel klein stukje van afbreken. Denk dat ik daar makkelijk 20 keer mee in bad kan.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:17

Als je een draadloos speakertje hebt van die junglegeluiden. :j Zeker in de winter is dat echt top - buiten koud, maar jij binnen lekker warm in bad met tropische geluiden op de achtergrond. Maak daar een spa avond van met maskertjes, lekkere hapjes, etc...

En ik kijk ook veel series in bad. Alleen wel oppassen dat je je telefoon niet laat vallen. Dat deed ik een keer, maar die bleek gelukkig waterdicht te zijn. Wel leuk, m'n serie ging onderwater gewoon door.