Podcasts, series kijken, boek lezen, heerlijk!
En Lush heeft fijne badbommen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

noox schreef:Dit topic maakt me verdrietig
Ik mis ons bad
) en lekker tetteren.
Jorex schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog het gevoel heb levend te verbranden als ik erin ga. Daarom ga ik er al in staan als ie nog vult.
En vervolgens zweet alles boven water zich dood omdat ik in heet water zit, dus het is ook nog een soort sauna voor mij.
ik ben nog niet zover met m’n innerlijke rust vrees ik.
Wie weet hoever ik nog kom met m’n fantasie.
Dat houdt em droog.
Totdat het badwater door het plafond omlaag komt druppelen
Plankje zelf gemaakt, stelt echt niets voor.
Met schoonmaakspul achteraf wel weer schoongekregen. Maar toch. Met Lush nog nooit iets soortgelijks gehad.
Gebeurt mij vaak genoeg dat mijn paardenstaart kriebelt in mijn nek, ik mijn haar in een knot wil doen en... Ships, haar was al nat en nu mijn handen ook. Of dat die ene bruisbal tegen de badrand aan zit en de rand wordt roze. Even snel wegpoetsen, ah ships. Handen weer nat. laura1987 schreef:Jorex schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog het gevoel heb levend te verbranden als ik erin ga. Daarom ga ik er al in staan als ie nog vult.
En vervolgens zweet alles boven water zich dood omdat ik in heet water zit, dus het is ook nog een soort sauna voor mij.
Dat heb ik ook en vervolgens gooi ik geïrriteerd het raam en de deur open omdat ik het niet meer hou van de hitte
Ik heb ooit zo'n bubbelmat gehad. Maar dat ding heb ik maar een paar keer gebruikt. De bubbels zijn koud, het badwater werd heel snel koud en het apparaat maakte een pokkeherrie
Slechtste aankoop ooit.
Zeker in de winter is dat echt top - buiten koud, maar jij binnen lekker warm in bad met tropische geluiden op de achtergrond. Maak daar een spa avond van met maskertjes, lekkere hapjes, etc...