Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Waarom perse een sport? Je kan toch bijv. ook in het weekend wat actiefs plannen? Lekker samen bezig zijn. Denk aan schatzoeken in het bos, vissen, rondje fietsen/skeeleren/steppen, spijkerpoepen, weet ik veel wat er allemaal is en wat nog behoorlijk spelend actief is. Is-ie lekker actief buiten, zit niet achter een scherm en je hebt ook nog eens quality time met een ouder te pakken?
Maflinger_S schreef:Een hond kies je niet voor je zoon, daar heb je als ouder de verantwoordelijkheid voor.of een hond die hij 2x per dag moet uitlaten en er voor moet zorgen (onder toezicht, want hij is pas 7).
Cowboy55 schreef:Sizzle schreef:
In alle leeftijden hoop ik
Hangt niet van de leeftijd af maar van het niveau. Vraag maar aan Simone Biles, Naomi Osaka, Epke Zonderland, Henk Grol om er maar eens 4 te noemen.
Sem_ schreef:Boulderen is tegenwoordig helemaal hip, misschien is dat iets (als er iets in de buurt zit).
Of een andere verdedigings/vechtsport dan judo, zoals kickboksen, taekwondo, karate...
dimmelim schreef:Trampolinespringen! Het is een olympische sport op grote wedstrijdtrampolines niet te vergelijken met de trampolines in de meeste "jump"parken. Mijn zoons doen het ondertussen al 8 jaar met veel plezier.
Bij jou in de buurt zit bijvoorbeeld Sparta Ermelo die trampolinespringen op grote wedstrijdtrampolines aanbiedt.
https://www.spartaermelo.nl/trampolinespringen
kinel schreef:Waarom moet hij nog meer sporten. Ze moeten al zoveel in hun jonge leven.
Sporten vind ik zelf ook belangrijk. Maar niet meer als een sport. Als ze graag buiten spelen bewegen ze ook genoeg. Beter dat stimuleren dan nog een tweede sport te moeten beoefenen.
En laat hem zelf uitzoeken wat hij leuk vindt. Praat er met hem over. En kijk dan verder.