Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soepblik schreef:Ik werd vandaag weer wat somberder wakker. Vooral gewoon verdrietig en wat melancholisch. Dacht terug aan tijden waar ik erg gelukkig was en vraag me dan af waarom ik dat nu niet ben. Waarom ik nu alleen maar bang ben (nog steeds) dat er straks iets ergs gebeurt en dat ik mijn geliefden verlies. Dat al die gelukkige momenten nooit meer terugkomen.
boyca schreef:Ze opdragen om ze als sherlock holmes te gaan gedragen en ze is buiten het kader te denken.
Er moet iets zijn want anders knapt er niets, ik vindt de doktoren zich er soms te snel te makkelijk van af maken. (ik heb een neus die af en toe op hol slaat, geen hooikoorts, geen allergie, en in alle seizoenen waar ik ook ben, deze gaat dan kriebelen alsof iemand een veer in je neus steekt en continue niesen en neus snuiten tot bloedens toe, maar ze weten het niet en dus maar een pilletje tegen overgevoeligheid)
dus sta er op dat ze je dan verder doorverwijzen of iets dergelijks
Hou je taai
Soepblik schreef:Maarja, dan krijg je het weer... wat nou als het niet iets is wat hij kan vinden/oplossen? Wat nou als het toch iets ernstigers is ofzo wat ze niet kunnen vinden, en hoe langer het duurt, hoe erger het wordt? Ik heb geen idee wat het is en ik wil gewoon dat het over is. Ik ben het gewoon zo ontzettend zat.