Hoe is het met jou nu Jen?
Zo ingewikkeld dit. Het ging echt heel goed, zolang ik het accepteerde. Vele vergaderingen overleefd, ging echt goed. En ineens gaat mijn buik weer zo hard te keer dat ik het ineens weer zwaarder ga vinden.
Ik slik overigens geen oxazepam meer maar zou bijna een kwart gaat nemen voor hele spannende momenten. Maar tot nu toe ging het dus echt super, in mijn hoofd ook. Terwijl ik misschien nog wel meer stress had. Maar ik merk dat iedereen zegt dat hoe meer stress hoe harder je buik tekeer gaat. Maar bij mij lijkt het wel andersom, hoe harder mijn buik gaat hoe meer stress. Want ook al ging de stress door afgelopen weken, ik was gewoon hartstikke gelukkig dat het goed ging met m'n buik en ik alles kon accepteren.
Ingewikkeld hoor alles. Ik probeer maar gewoon echt keihard door te gaan met accepteren. En ook te accepteren dat het soms niet lukt.

Morgen eerste afspraak met de psycholoog! Hoop zo dat het wat gaat doen

Ik heb zoiets van: stress kan ik wel aan. Moeilijke dingen in het leven kan ik ook nog wel aan, heb best wat heftige dingen meegemaakt en dat kon ik prima handelen, hoe moeilijk soms ook iets is. Maar dat m'n buik zo schamend tekeer gaat dat is echt nog veel en veel erger.