Wendy15 schreef:Annick75 schreef:@Wendy15 als je zoekt op low impact komt er al veel naar boven. Body project heeft doorgaans high en low impact opties, dus daar hoef je niet te springen, maar er zullen er vast meer zijn.
Wat gewichtjes betreft kun je ook beginnen met waterflesjes die je vult met water of zand, gewoon om iets te hebben dan net een beetje toevoegt. Verder heeft Decathlon wel redelijk geprijsde losse gewichten. Wat dat betreft zou ik kijken naar wat je het meest zou gebruiken en daarin investeren.
Thanks ik ga eens kijken! Ik heb een tijdje jillian michaels shred gedaan toen ik hier nog niet woonde en dan is de low impact uitvoering ook minder zwaar fysiek. Het mag van mij wel een pittige workout zijn, het hoeft fysiek niet low impact omdat ik wel sterker en fitter wil worden. Maar heb alleen de beperking kwa geluidsoverlast en ruimte.
Dat kun je deels wel opvangen door de intensiteit te verhogen, denk ik en/of door gebruik te maken van (pols/enkel) gewichtjes. Misschien ook eens kijken of je kan en wil investeren in een goed, meer dempende mat. Ik heb er zelf een van sportbay (https://sportbay.nl/nl/pr/Pro-Cardio-Fi ... groot/2170), groot en veert wat meer mee. Als ik er op sta en ik verzet mijn voet, zie ik echt even een afdruk van mijn schoen in de mat. Beschermt mijn knotsknietjes en dempt ook het geluid wel.