Youtube workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:45

Wendy15 schreef:
Annick75 schreef:
@Wendy15 als je zoekt op low impact komt er al veel naar boven. Body project heeft doorgaans high en low impact opties, dus daar hoef je niet te springen, maar er zullen er vast meer zijn.

Wat gewichtjes betreft kun je ook beginnen met waterflesjes die je vult met water of zand, gewoon om iets te hebben dan net een beetje toevoegt. Verder heeft Decathlon wel redelijk geprijsde losse gewichten. Wat dat betreft zou ik kijken naar wat je het meest zou gebruiken en daarin investeren.

Thanks ik ga eens kijken! Ik heb een tijdje jillian michaels shred gedaan toen ik hier nog niet woonde en dan is de low impact uitvoering ook minder zwaar fysiek. Het mag van mij wel een pittige workout zijn, het hoeft fysiek niet low impact omdat ik wel sterker en fitter wil worden. Maar heb alleen de beperking kwa geluidsoverlast en ruimte.

Dat kun je deels wel opvangen door de intensiteit te verhogen, denk ik en/of door gebruik te maken van (pols/enkel) gewichtjes. Misschien ook eens kijken of je kan en wil investeren in een goed, meer dempende mat. Ik heb er zelf een van sportbay (https://sportbay.nl/nl/pr/Pro-Cardio-Fi ... groot/2170), groot en veert wat meer mee. Als ik er op sta en ik verzet mijn voet, zie ik echt even een afdruk van mijn schoen in de mat. Beschermt mijn knotsknietjes en dempt ook het geluid wel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:46

Wendy15 schreef:
Heeft iemand een goede tip voor een thuis workout op YouTube zonder springen enzo?
Ik woon boven een winkel en heb een laag plafond dus ivm geluid en ruimte gaat dat niet.
Heb wel dumbells en vind krachttraining leuk.
Maar de meeste filmpjes die ik bekijk is met veel springen tussendoor en dat gaat hier helaas niet.

Als je op youtube zoekt op 'workout no jumping' krijg je ook genoeg resultaten.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:46

Mandyy schreef:
Interessant topic! Ik vind sporten niet leuk..
Wandelen wel, maar eigenlijk wil ik net wat afvallen en dat lukt niet heel goed.

Vorige week ben ik begonnen op de crosstrainer maar dat vind ik ook niets. Ik doe het nog braaf maar wel met tegenzin.
Was van plan wat workouts op YouTube te gaan zoeken, maar nu ga ik eerst jullie tips proberen. :D

https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/gezo ... e-work-out :+

FelineNanet

Re: Youtube workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:56

Ik doe thuis pilates via Blogilates, en soms Pamela Reif. Wat ik fijn vind aan Blogilates is dat alles in principe gratis is, alles zonder materiaal te doen, en ze goed uitlegt wat en hoe je het moet doen (ook zonder jezelf pijn te doen). Ook vele 'appartment friendly'/knee friendly workouts zonder springen :)

Lieuwkje_90

Re: Youtube workout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-21 09:11

Oh wat leuk dit! Super veel fijne tips. Dankjewel alvast! Hier kan ik al mee aan de slag. :D

Ik lees hier dat wandelen dus ook goed is voor je lichaam en soms zelfs beter dan een workout?
Heb ik geluk :') gisteren had ik een uurtje vrij op m'n werk en heb toen maar besloten een wandeling te gaan maken. Ik had 5km op 53 minuten gedaan, was ik best blij mee. Ik voel het nog :') echt te erg.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:20

Ik vind de filmpjes van classfit sugar en Pamela Reif goed te doen. Of nou ja, je voelt het echt wel maar ik vind ze wel leuk :)